تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۹۰۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در آبادان

  فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در سطح شهرستان شاهد کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

به گزارش خبرنگار سرهنگ کیومرث کشوری سه‌شنبه در ششمین جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به همراهی و همکاری مردم خوب شهرستان با پلیس و اجرای طرح‌های پاکسازی امنیت محله محور و جمع آوری معتادان متجاهر در اسفندماه سال گذشته ابراز امیدواری کرد: با رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس از سوی شهروندان شاهد تداوم روند کاهشی در این راستا طی روزهای باقی مانده از ایام نوروزی باشیم.

سرهنگ کشوری همچنین به توقیف ۷۵دستگاه وسائط نقلیه متخلف، فاقد پلاک و هنجارشکن در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این مدت با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان پلیس در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی، موتورسیکلت و خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه از شهروندان در خواست کرد تا ضمن رعایت توصیه ها و هشدار های پلیس در خصوص نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک و نیازهای پلیس خود را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

شبه جزیره شهرستان آبادان، به طول ۴۶ کیلومتر و عرض بین ۳۲ تا ۲۰ کیلومتر در دلتای اروندرود بین رودهای بهمنشیر و کارون و اروند با جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و هشت سال دفاع مقدس همه ساله میزبان جمع زیادی از گردشگران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار