تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۲۹۱۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: تساوی مقابل صنعت نفت خودزنی بود/ از هواداران حریف عذرخواهی می‌کنم
پورموسوی: تساوی مقابل صنعت نفت خودزنی بود/ از هواداران حریف عذرخواهی می‌کنم

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید هواداران فوتبال در این استان باید از تیم‌هایشان حمایت کنند.

  استقلال خوزستان در ادامه نتایج خوبش در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه 2 بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد. سید اکبر پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان پس از برد تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهارکرد: از هواداران نفت عذرخواهی می‌کنم. از بازیکنانم خواستم از هواداران حریف عذرخواهی کنند. هواداران نیاز فوتبال خوزستان هستند و جایی که مسوولان خواب هستند، هواداران باید حمایت کنند.

وی افزود: در یک بازی سخت و مهم بردیم و تساوی خودزنی بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند. امیدوارم شرایط تیم‌های خوزستانی بهتر شود و حیف هستند. حمایت هواداران می‌تواند خیلی به سه تیم خوزستانی کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی درباره خریدهای خوب این تیم در نیم فصل، خاطرنشان کرد: جا دارد از جو بسیار صمیمی و فنی که فرشاد بختیاری‌زاده مربی دروازه‌بانان ما برای دروازه‌بان‌های تیم ایجاد کرده است، تشکر کنم. ما در تیممان گلر یک، دو یا سه نداریم و با توجه به شرایط بازی‌ها از آنها استفاده می‌کنیم. امروز هم با توجه به شناختی که فرزین گروسیان از صنعت نفت آبادان داشت، درون دروازه ایستاد و خدا را شکر از عملکرد او راضی هستیم.

پورموسوی در پاسخ به سوالی درباره احساسش از تقابل با تیم سابق خود عنوان کرد: رنگ رخسارم کاملاً مشخص است. من بعد از دو بردی که در لیگ برتر داشتیم، دور زمین را طی کردم اما امروز چنین کاری انجام ندادم. تیم‌های خوزستانی باید از هم حمایت کنند و اگر امروز خوشحالم فقط به خاطر کسب برد است چون اگر این بازی مساوی می‌شد هر دو تیم ضربه می‌خوردند. هواداران سال گذشته از صنعت نفت حمایت کردند و این تیم در لیگ ماند و امیدوارم دوباره حمایت شود و تیم‌های خوزستانی در لیگ بمانند.

او ادامه داد: در نیم فصل اول نتایج خیلی بدی گرفتیم اما هواداران استقلال خوزستان از من حمایت کردند. به هر حال امیدوارم شرایط تیم‌های خوزستانی بهتر شود زیرا حیف است از سهمیه فوتبال خوزستان حذف شود. در حال حاضر سه تیم در لیگ برتر داریم ولی کسی به ما اهمیت نمی‌دهد. در حال حاضر حمایت هواداران از مسائل فنی بیشتر می‌تواند به کمک ما، صنعت نفت آبادان و فولاد بیاید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار