تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۹۱۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاسخ سپاه به جنایات اسراییل نقطه عطف تاریخی است

  فرماندار ویژه دزفول گفت: حمله موشکی و پهپادی سپاه مقتدر اسلام در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نقطه عطف تاریخی است.

علیرضا خردمند ر با اشاره به شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی تاکید کرد: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران تحقق وعده صادق رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه عملیات سپاه غرور ملی را تقویت کرد، افزود: سپاه با حمله مقتدرانه خود هیمنه اسراییل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

فرماندار ویژه دزفول پاسخ سپاه به جنایات اسراییل را زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ در منطقه دانست و گفت: عملیات تاریخی سپاه پاسداران رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در مقابل شایعات فضای مجازی افزود: دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دنبال فتنه انگیزی و خالی کردن دل مردم هستند که هوشیاری در مقابل این فتنه انگیزی ضروری است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار