تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۲۹۱۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستمریزاد و شادباش مردم دزفول به پاسخ عزت آفرین سپاه

  مردم دزفول در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی یکشنبه شب در مقابل حرم حضرت سبزقبا(ع) تجمع کردند.

 مردم دیار مقاومت و پایداری ایران اسلامی با برگزاری اجتماعی خودجوش ضمن اعلام حمایت و شادباش سیلی سخت موشکی و پهپادی سپاه عزت آفرین اسلام به صورت جنایتکاران کودک کش صهیونیستی، بر ادامه راه شهدای راه قدس برای ریشه کنی رژیم غاصب اسراییل تاکید کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب الله لبنان بر حمایت قاطع از گروه‌های مقاومت و سپاه پاسداران تا رسیدن به پیروزی و ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیستی تاکید کردند.

مردم دزفول در این اجتماع با مشت‌های گره کرده با سردادن شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و حمله ددمنشانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را محکوم کردند.

مردم پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی همچنین اقدام اقتدارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تایید قرار دادند و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و همراه داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر استمرار حمایت از محور مقاومت و گروه‌های فلسطینی تا رسیدن به آزادی قدس شریف را مورد تاکید قرار دادند.

امام جمعه دزفول: به دلاورمردان سپاه دستمریزاد می‌گوییم

امام جمعه دزفول در این اجتماع مردمی، با بیان اینکه این اجتماع‌های مردمی اعلام دستمریزاد و حمایت از پاسداران عزیز ملت ایران است گفت: پاسداران، وارثان شهدای عزیز این کشور هستند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، آماده جان فشانی برای عظمت ملت ایران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور افزود: استقامت، ‌ پایداری و حضور در صحنه ملت بزرگ و شجاع ایران، رقم زننده پیروزی‌های بزرگ در برابر مستکبران عالم است.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به سازمان‌های بین المللی و کشورهای اروپایی و آمریکا مهلت داد تا اسراییل این سگ هار منطقه را مهار کنند ولی هیچ اقدامی نکردند و این بی عملی، ‌ایران را مجبور به اقدام سخت کرد.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه ایران اسلامی خواهان هیچ جنگی در منطقه و جهان نیست ادامه داد: ایران اسلامی کشوری صلح طلب است که آرامش و صلح کشورهای منطقه و فلسطین را دنبال می‌کند.

وی خطاب به کشورهای اروپایی و آمریکایی ادامه داد: به کشورهای اروپایی اعلام می‌کنیم یا خودتان این سگ‌ها را از بین ببرید و یا اینکه جبهه مقاومت رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را سر جای خود می‌نشاند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار