تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۹۱۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی مردمی ضد صهیونیسم و استکبار جهانی در اهواز برگزار شد

  راهپیمایی خودجوش ضد رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با حضور هزاران نفر از مردم اهواز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 جمعی از مردم انقلابی و ولایتمدار اهواز پس از نماز جمعه در اعتراض به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور از مسیر مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به سمت چهارراه آبادان، راهپیمایی کردند.

مردم شهیدپرور اهواز با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در فلسطین با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های اخیر این رژیم کودک‌کش در سرزمین‌های اشغالی نشان دادند.

در تجمع امروز اهواز، قشرهای مختلف مردم از جمله پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد حضور یافتند تا حمایت خود را از سپاه پاسداران و مظلومیت مردم فلسطین اعلام کنند.

این راهپیمایی با حضور جمعی از مردم ولایت‌مدار اهواز ، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه اهواز ، حسینی محراب استاندار خوزستان ، جمعی از مسئولان استان و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ۱۳ فروردین ماه سال جاری در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران و کارکنان سفارت ایران در دمشق شد که به دنبال آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیمصهیونیستی خبر داد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

حمله موشکی و پهپادی سپاه با عنوان وعده صادق پس از دقایقی، به بمب خبری جهان تبدیل شد و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را از این اقتدار و عزت ایران اسلامی، در شوک بزرگی فرو برد.

همچنین حوالی ساعت چهار بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

بررسی میدانی  نشان داد شهر و استان اصفهان در وضعیت عادی قرار دارد.

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان نیز در این خصوص گفت که این صدا، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شی مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار