تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۹۲۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه:
نیروی زمینی سپاه در محرومیت‌زدایی پیشگام است

 نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیروی زمینی سپاه بخصوص در منطقه جنوب علاوه بر مسئولیت‌های ذاتی خود در راستای اجرای محرومیت‌زدایی نیز پیشگام بوده است.

 حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مناطق عملیاتی و مدافعان حرم به ویژه شهدای استان ولایتمدار خوزستان، اظهار کرد: باید بیش از گذشته قدر این لباس مقدس و پاسداری را بدانیم چرا که حفظ امنیت و آرامش کشور مسئولیت بزرگی است که به برکت خون شهدا تاکنون به بهترین شکل ممکن محقق شده است.

وی افزود: این لباس سبز مقدس حاصل خون های پاک شهدای چند دهه گذشته ایران اسلامی است که به امانت به یادگار به دست ما رسیده و یادآور سخنان پر حلاوت و گوهربار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت و جایگاه سپاه است.

نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز خدمات نیروی زمینی سپاه در راه حفظ امنیت و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌ها مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف کشورمان قرار گرفته و امید می رود این خدمات شایسته روز به روز بیشتر شود.

پاسداری نیروی زمینی با حفظ مرزهای عقیدتی و خاکی

همچنین در ادامه فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب با اشاره به آمادگی روحی و معنوی پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه، گفت: پاسداران نیروی زمینی با حفظ مرزهای عقیدتی و خاکی، آماده جانفشانی در راه این میهن و نظام اسلامی، هستند.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا افزود: بی شک راه‌اندازی مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه ای (مدظله العالی) در این قرارگاه می تواند در راستای تحقق معنویات رهبر معظم انقلاب و آرمان های نظام، بیش از گذشته موثر باشد.

  به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه " آیین افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه با حضور نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در استان خوزستان در قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد.

در پایان این آیین از فرماندهان و مسئولان برگزار کننده نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان و روحانیون نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های نیروی زمینی سپاه (دوره سردار شهید دریساوی) که اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار