تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۰۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظر نماینده خوزستان در مجلس خبرگان درباره صحبت های ضرغامی
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صحبت‌های رئیس سازمان صدا و سیما در سیزدهمین اجلاس خبرگان گفت: ضرغامی توضیحات خوبی را درباره فعالیت‌های دشمنان اسلام که جهت به فساد کشاندن جوامع اسلامی مخصوصا در کشورمان انجام می‌دهند، ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  درباره سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری اظهار داشت: در این اجلاس 2 روزه عمدتا درباره انتخاب هیات رئیسه مجدد برای 2 سال آینده تصمیم‌گیری شد.
 
وی ادامه داد: آیت‌الله مهدوی کنی مجددا با رای قاطع مجددا به عنوان رئیس انتخاب شد، در دوره قبل فقط 17 نفر از اعضا به وی رای مثبت نداده بودند اما در این دوره تنها 7 نفر به آیت‌الله مهدوی کنی رای ندادند بنابراین وی با رای قاطع 62 نفر از حاضرین در این اجلاس به عنوان رئیس انتخاب شد.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در این دوره آیت‌الله هاشمی شاهرودی که نایب رئیس دوم بود در رای‌گیری با اختلاف 2 رای به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شد.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی گفت: عمدتا همان ترکیب هیات رئیسه سابق مجددا انتخاب شده‌اند اما آیت‌الله حسینی بوشهری به عنوان کارپرداز فرهنگی به جای آیت‌الله لاریجانی انتخاب شد.  
 
وی درباره مصوبات این دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در این اجلاس تصمیم خاصی جز انتخاب اعضای هیات رئیسه گرفته نشد و اعضای مجلس خبرگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون حوزه‌های جدید مخصوصا در زمینه مسائل فرهنگی و اقتصادی اعلام کردند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی با اشاره به حضور رئیس رسانه ملی در سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان گفت: رئیس سازمان صدا و سیما بیانات خوبی در زمینه فعالیت‌های صدا و سیما مخصوصا در زمینه ماهواره‌ای که توسط دشمنان اسلام انجام می‌شود بیان کرد.
 
وی افزود: ضرغامی توضیحات خوبی را درباره فعالیت‌های دشمنان اسلام که در جهت به فساد کشاندن جوامع اسلامی مخصوصا در کشورمان انجام می‌دهند، را ارائه کرد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار