تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۰۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولیویرا:مثل رئال بودیم اما رونالدو نداشتیم!
تونی اولیویرا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: به همه خسته نباشید می‌گویم، آخرین باری که در ورزشگاه آزادی بازی کردیم مقابل پرسپولیس برنده شدیم اما متاسفانه مقابل استقلال بازنده شدیم. دو تیم شرایط متفاوتی داشتند اما در کل از بازیکنانم راضی هستم و فقط 25 دقیقه اول خوب بازی نکردیم. متاسفانه خوب وارد بازی نشدیم. استقلال خیلی خوب و بسیار قوی شروع کرد. خوب توپ را در میدان چرخاندند و با قدرت بازی را شروع کردند.
 
وی ادامه داد: در دقایق اول خوب نبودیم اما بعد تراکتور واقعی را نشان دادیم و بهتر شدیم. در نیمه دوم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم اما بی‌دقت بودیم. استقلال 10 نفره و با کمک هوادارانش خوب دفاع کرد و ما مجبور بودیم فقط حمله کنیم اما نه حمله سریعی داشتیم و نه ضد حمله،به همین دلیل موقعیت گل ایجاد کردیم اما گلزنی نکردیم. نیمه دوم آن طور که می‌خواستیم بازی نکردیم و متاسفانه با یک گل واگذار کردیم.
 
اولیویرا تصریح کرد: این بازی مرا یاد بازی منچستر و رئال مادرید انداخت ولی ما فقط من رونالدو را نداشتیم تا گلزنی کند و ما برنده شویم. مثل رئال، امروز استقلال برد و باید تمرکزمان بر روی بازی‌های آینده مان باشد و این بازی امروز برای‌مان تمام شد.
 
به گزارش فارس، سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه با 10 نفره شدن استقلال چرا نتوانستید گل بزنید و خوب برنامه‌ریزی نداشتید، گفت: یکی از نقاط قوت استقلال ضربات ایستگاهی این تیم است که هر حریفی را اذیت می‌کند. فکر کنم استقلال خوب تراکتورسازی را شناخت و می‌دانست با چه شیوه‌ای بازی می‌کنیم. البته ما هم از آنها شناخت داشتیم. سعی کردیم از کناره‌ها بیشتر رو به جلو حرکت کنیم. نیمه دوم استقلال بازی را با خط دفاعی‌اش بست و باید ما باز بازی می‌کردیم که استقلالی‌ها در مرکز دفاعی بازیکنان بسیار خوبی از نظر فیزیکی دارند و بازی را بستند. همیشه اینگونه نبوده که بخواهیم از کناره‌ها حمله کنیم. موقعیت‌ گلزنی به دست آوردیم. اگر یک گل می‌زدیم شاید شرایط بازی و همه چیز عوض می‌شد و آنها دیگر بسته بازی نمی‌کردند. ما راه دیگری برای ورود نداشتیم فقط باید از کناره‌ها حمله می‌کردیم تا یک نفر با سرگلزنی کند.
 
وی افزود: اگر ما هم گل می‌زدیم شاید همین‌طور دفاع می کردیم اگر بازی 45 دقیقه دیگر ادامه داشت شاید بهتر بازی می‌کردیم اما به گل نمی‌رسیدیم.
 
اولیویرا در مورد اینکه چرا تراکتورسازی فقط 45 دقیقه خوب بازی کرد، گفت: بازهم تکرار می‌کنم در نیمه دوم بازی حریف یک بر صفر جلو بود و با 10 نفر مشخص بود که می‌آید که دفاع کند. دروازه‌بان ما خوب کار نکرد و استقلال بسته بازی کرد و ما هم حمله کردیم تا به گل برسیم و بازی کیفیت خودش را از دست داد و 57 دقیقه خوب نبودیم و یک تیم دفاع می‌کرد و یک تیم حمله اما ما خوب حمله نکردیم.
 
وی تصریح کرد: ما خوب بازی کردیم و ما بازی جوانمردانه هم را رعایت کردیم. ما سعی کردیم بهترین بازی‌مان را انجام بدهیم. ما رقیب هستیم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. چه استقلال و چه هر تیمی دیگر وقتی پیروز می‌شود ما به او تبریک می گویم.
 
سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا بازی‌ حاشیه‌های زیادی داشت گفت: همیشه روزنامه‌ها در مورد همه مسایل راست نمی‌گویند. از زمانی که به ایران آمده‌ام همیشه گفته‌ام بالاتر از تیم تراکتورسازی نیست. تصمیم‌گیری من هیچ ربطی به نوشته برخی روزنامه‌ها ندارد. ما تنها بازی نکردیم ما مقابل تیمی با تجربه و بسیار خلاق بازی کردیم. دیدید که حساسیت و درگیری در بازی چقدر زیاد بود. یک مقدار بازیکنان ما غافلگیر شدند و 20 دقیقه را از دست دادیم و در این دقایق خوب بازی نکردیم و توپ را خوب نچرخاندیم و گل هم خوردیم. بعد بهتر شدیم و چند موقعیت هم به وجود آوردیم و نیمه دوم حریف خوب دفاع کرد. دنیا برای ما تمام نشده است. زندگی و راه رفتن خیلی راحت است و بازی‌های دیگر هم باقی‌مانده اند و ما هنوز فرصت تلافی داریم.
:
:
:
آخرین اخبار