تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۴۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مذاکره خدمتگزاران آبادانی با پایداری و قالیباف
رییس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: اقدامات و هماهنگی ها با جبهه پایداری ، جبهه پیروان و شورای ائتلاف برای پیشرفت در حال انجام است و به توافقاتی هم رسیده ایم. هم چنین در این خصوص با مجموعه قالیباف نیز در حال مذاکره هستیم.

پرویز سروری در تشریح فعالیت های ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: مجموعه خدمتگزاران توانسته است تقریبا در تمامی استانهای فعال شود و بر اساس چشم اندازه این تشکل، ایجاد و انسجام و تجمیع ظرفیت های نیرو های اصولگرایان و انقلابی به منظور مقابله با تهدیدات انتخابات شوراها صورت گرفته است .

وی افزود: در این راستا درصدد هستیم تا علاوه بر استان ها فعالیت این تشکل  بر اساس برنامه‌های موجود به شهرستان ها نیز تسری پیدا کند، در برخی از شهرستان ها نیز کارها با قوت بیشتری در حال انجام است و هماهنگی های لازم جهت تشکیل ستادهای شهرستانی صورت پذیرفته است.

رییس ستاد تشکل  خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در خصوص آخرین وضعیت کاندیداهای شوراهای این تشکل افزود: ما با گروه ها و مجموعه های تاثیرگذار در شوراها تعاملاتی را برقرار کرده ایم ودر زمینه اشتراکات و رسیدن به لیست واحد در حال رایزنی هستیم، در این زمینه نیز جلساتی  با دوستان شوراهای فعلی انجام داده ایم که هم چنان ادامه دارد و به همین منظور با مهدی چمران که از ابتدای شکل گیری این تشکل حضور داشتند درحال صحبت و رایزنی هستیم.

وی اضافه کرد: اقدامات و هماهنگی ها با جبهه پایداری ، جبهه پیروان و شورای ائتلاف برای پیشرفت آغاز شده و در حال انجام است و به توافقاتی هم رسیده ایم، هم چنین در این خصوص با مجموعه قالیباف نیز در حال مذاکره هستیم که به زودی جلسات مشترکی  نیزبرگزار خواهیم کرد.

سروری در ادامه  تصریح کرد: سیاست ما آن است که با همه گروه‌های مورد نظر به یک توافق برسیم و با شناسایی ظرفیت‌ها در بخش مدیریت شهری بتوانیم برای رفع مشکلات حوزه شهری نقش آفرینی کنیم . بر این اساس لازم است تا همه کاندیداهای شورا ها اقدام به ثبت نام کنند  تا بتوانیم پس از بررسی های لازم و نهایی به لیست اولیه کاندیداها تا چند برابرلیست نهایی دست پیدا کنیم که در این زمینه توجه به تخصص و صلاحیت لازم برای انجام امور شورایی و شهری در اولویت قرار دارد.

وی یاد آورشد: لیست نهایی باید با تعامل با تمام گروهها و بخش ها و حتی افراد فعال و تاثیر گذار صورت گیرد تا لیست نهایی ارایه شده بتواند در تمامی استانها و حتی شهرستا ن ها با اقبال عمومی روبرو شود.

رییس ستاد تشکل  خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با اشاره به اینکه همه تخصص های مورد نیاز برای فعالیت های شورا و مدیریت شهری را شناسایی و دسته بندی و جمع بندی کرده ایم، افزود: در این زمینه جدولی از بیست  تخصص لازم را ارایه کرده ایم و متناسب با این تخصص ها و با توجه به تعهد ، افراد را سنجش خواهیم کرد و در صدد هستیم سبدی از نیازها ی شهری را در غالب کاندیدای شوراها ارایه کنیم تا به همه نیازهای شهری پاسخ دهیم و بتوانیم از بار مشکلات شهری بکاهیم .

وی تاکید کرد:  به منظور ارایه لیست کارامد و کار ساز حتی با افراد دارای سوابق شورایی و مدیریت شهری که پتانسیل لازم را دارا هستند وارد مذاکره شده ایم تا در لیست ها قرار گیرند و امید واریم لیست نهایی با حضور این افراد و گزینه های مشترک ارایه شود.
 
سوروری در پایان با اشاره به اینکه اداره شهر نیاز به روحیه همکاری، وفاق و همدلی دارد، خاطر نشان کرد : ورود نگاه‌های جناحی به مدیریت شهری یک سم مهلک است البته افرادی که  می خواهند در شوراها فعالیت کنند به این معنا نیست که نگاه سیاسی نداشته باشند، بلکه معتقدیم که نگاه سیاسی لازم است ولی این افراد باید نگا ه های سیاسی خود را در بیرون شورا بکار بگیرند و وقتی وارد شورا می شوند باید لباس خدمت و فرا جناحی  به تن کنند تا با تکیه برتخصص بتوانند بر مسایل و معضلات شهری چیره شوند .

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار