تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۳۶۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران/
جوان خوزستانی حائز رتبه برتر بخش عکس" ایده ها منتظر نمی مانند" شد
صادق حمود پور جوان خوزستانی رتبه نخست جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را در بخش عکس" ایده ها منتظر نمی مانند" از آن خود کرد.

  صادق حمود پور روزنامه نگار جوان خوزستانی، در نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در بخش ایده ها منتظر نمی مانند توانست رتبه نخست کشوری را کسب کند.

نخستين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران، جشنواره ای مستقل با موضوع تلفن همراه و كاركردهای فرهنگی، هنری و اجتماعی تلفن همراه است كه بر آن بود با بهره گيری از ظرفيت های موجود در جامعه ايران، در حد توان خود زمينه ساز بروز خلاقيت های كاربران تلفن همراه و مشاركت فعال جوانان در فعاليت های هنری و فرهنگی باشد.

این جشنواره با مجوز مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت و مشارکت بخش خصوصی برگزار شد.

 آیین اختتامیه جشنواره فیلم و عکس همراه تهران شامگاه جمعه ششم اردیبهشت‌ ماه با حضور اهالی سینما چون خسرو سینایی، حمید جبلی، رضا میرکریمی، پیروز کلانتری، ستاره اسکندری، لادن مستوفی، مهرداد اسکویی،جعفر صانعی مقدم، رامبد جوان و ... در پردیس سینما ملت برگزار شد. در این مراسم به برترین های بخش‌های مختلف عکس و فیلم جوایزی اهدا شد.

در بخش عکس ایده ها منتظر نمی مانند از میان 11 هزار عکس ارسالی جایزه نخست این بخش به صادق حمودپور برای ارسال عکس" نفت کرخه را به آتش کشید"، اهدا شد.

حمود پور هنگام دریافت جایزه خود ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره خود روستازاده ای از خطه خونگرم سرزمین خوزستان معرفی کرد و جایزه خود را به تمام روستائیان سراسر کشور به ویزه روستائیان خوزستانی اهدا کرد.

 این روزنامه نگار جوان خوزستانی که دانشجوی ترم ششم حقوق از دانشگاه رامهرمز و متولد روستای حلاف در شهرستان اهواز است، در گفتگویی با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوزستان دارای استعدادها و پتانسیل های بسیاری است که همچنان کشف نشده باقی مانده اند.

وی با بیان اینکه هر جا نارسایی هست، استعدادهای بالقوه و کشف نشده ای وجود دارند ، افزود: حضور در جشنواره های بزرگ، شهر و روستا نمی شناسد و جوانان ایران در مناطق محروم دارای استعدادهای ناشناخته زیادی هستند که برگزاری جشنواره های مختلف در زمینه های متفاوقت زمینه ساز بروز خلاقیت ها و استعدادهای بالقوه جوانان خواهد بود.

حموپور اظهار امیدواری کرد که چنین جشنواره هایی علاوه بر تهران در استانهای بزرگ کشور از جمله خوزستان برگزار شود تا زمینه ای برای شکوفایی استعداد جوانان در مناطق مختلف باشد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار