تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۶۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتشار رمان جديد مرحوم اميرحسين فردي

 رمان جديد اميرحسين فردي كه نگارش آن چند ماه قبل از عروج اين نويسنده به پايان رسيده بود، همزمان با بيست و ششمين نمايشگاه كتاب تهران منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار كيهان، مرحوم اميرحسين فردي سردبير هفته نامه كيهان بچه ها اواخر سال 91 كار نوشتن رمان «گرگ سالي» را با موضوع انقلاب اسلامي به پايان رساند. اين اثر، جلد دوم رمان قبلي فردي با عنوان «اسماعيل» محسوب مي شود و به مبارزات مردم مناطق شمال غربي كشورمان مي پردازد. فردي همچنين نگارش جلد سوم اين رمان را نيز در سال جديد شروع كرده بود كه متأسفانه درگذشت وي موجب ناتمام ماندن خلق اين رمان شد.
 
براساس گزارش خبرنگار كيهان، رمان «گرگ سالي» قرار بود زودتر از اين موعد منتشر شود كه به دليل مشكل گراني كاغذ، در انتشار آن تأخير به عمل آمد. اما مسئولين حوزه هنري در تلاش هستند تا اين كتاب را به نمايشگاه كتاب بيست و ششم كه از هفته آينده در مصلي بزرگ تهران برگزار مي شود برسانند. به وعده انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنري، «گرگ سالي» در يكي از روزهاي برگزاري نمايشگاه رونمايي خواهد شد.
 
مرحوم اميرحسين فردي، نويسنده متعهد و پيشكسوت ادبيات داستاني انقلاب، پنجشنبه پنجم ارديبهشت دار فاني را وداع گفت. «سياه چمن»، «كوچك جنگلي»، «آشيانه در مه» و «يك دنيا پروانه» از ديگر آثار اين نويسنده هستند.
:
:
:
آخرین اخبار