تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۰۲۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان خوزستان در انتخابات بی‌طرف باشند
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: مسئولان در جریان انتخابات بی طرف باشند و از شخص یا گروه خاصی جانبداری نکنند.

سید کریم حسینی اظهار کرد: انتخابات به دلیل اینکه مسئله روز سیاسی اجتماعی در ایران است ما در هر حوزه کاری که قرار داریم بدون نظر جانبدارانه به فرد یا گروه خاصی آمادگی لازم را در جهت حضور پرشکوه در انتخابات ایجاد می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: وظیفه ملی که مسئولان عهده‌دار هستند این است که یک احساس آرامش را در جامعه ایجاد کنند و با لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری به دور از تلاطم، زمینه حضور حداکثری را فراهم کنند.
 
رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به اینکه باید در ایام حساس در خدمت رسانی به مردم توجه داشته باشیم اذعان داشت: در این برهه زمانی هجمه‌های دشمن شروع به کار کرده است و در تمامی حوزه به آتش افروزی مشغول است در حالی که کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده‌اند به رای شورای نگهبان احترام گذاشته‌اند و سکوت کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان از ایجاد نارضایتی‌های احتمالی در حوزه خدمات خودداری کنند بیان داشت: تحریک به یاس و ناامیدی دشمنان شروع شده است اما همیشه ابتکار عمل در دست جمهوری اسلامی است که در همه مقاطع به خوبی پیش رفته است، این روزهای حساس را نیز پشت سر می‌گذارد.
 
حسینی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات به مصلحت شخص یا گروه خاصی نیست بلکه یک مصلحت ملی است و هر نتیجه‌ای که داشته باشد آسیب و نفع آن به کشور و مصالح ملی می‌رسد بنابراین وظیفه همه ما است که در انتخابات شرکت داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار