تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۰۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال پيامك تبليغاتي تا پيش از 16 خرداد، ممنوع
رييس ستاد انتخابات خوزستان استفاده از بيلبوردها و تلويزيون‌هاي شهري براي تبليغات و همچنين ارسال پيامك تبليغاتي از سوي كانديداهاي انتخابات شوراها را ممنوع اعلام كرد.

سيدكريم حسيني اظهار كرد: شهرداري نمي‌تواند اماكن خود را در اختيار نامزدهاي انتخاباتي جهت انجام تبليغات قرار دهد؛ شهرداري مي‌تواند از امكانات خود براي مشاركت بيشتر و تشويق مردم براي حضور گسترده در انتخابات استفاده كند.

وي افزود: در صورتي كه كانديداها تبليغات كاغذي داشته باشند، شهرداري اماكني ويژه نصب اين گونه تبليغات مشخص مي‌كند.

حسيني درباره محل برگزاري جلسات و نشست هاي تبليغاتي توسط كانديداها، تصريح كرد: برگزاري جلسات تبليغاتي در اماكن دولتي و محل‌هاي مربوط به موسسات و سازمان‌هايي كه بودجه خود را كاملا يا بخشي از آن را از طريق دولت و بيت‌المال تامين مي‌كنند، ممنوع است. برگزاري اين جلسات در ساير اماكن عمومي مشكلي ندارد.

رئيس ستاد انتخابات خوزستان در ادامه درباره نحوه سخنراني كانديداها، خاطرنشان كرد: اين افراد در خارج از مكان ستاد تبليغاتي خود نبايد از بلندگوي ثابت يا سيار استفاده كنند. همچنين راه‌اندازي كارناوال‌هاي تبليغاتي هم ممنوع است.

وي با اشاره به ممنوعيت انجام تبليغات زودتر از موعد كانديداهاي انتخابات شوراهاي اسلامي، گفت: با توجه به اينكه تبليغات اين كانديداها به طور رسمي از 16 خردادماه آغاز مي‌شود، انجام تبليغات به هر شيوه و طريقي قبل از اين تاريخ ممنوع است و در صورت مشاهده اين موضوع با افراد برخورد و آثار تبليغاتي توسط مراجع مربوطه جمع‌آوري مي‌شود.

حسيني همچنين ارسال پيامك تبليغاتي از سوي كانديداهاي انتخاباتي در زماني غير از مهلت تبليغات را ممنوع اعلام كرد و افزود: كانديداها نبايد پيش از آغاز رسمي زمان تبليغات، اقدام به ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي كنند.

وي ادامه داد: حضور و فعاليت كارمندان در تبليغات كانديداها در خارج از وقت اداري و غير از محل‌هاي دولتي بلامانع است. اين موضوع شامل خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات دولتي نيز مي‌شود؛ البته تبليغات كانديداها در روزنامه‌ها به طور كل ممنوع است.
:
:
:
آخرین اخبار