تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۰۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
284 نفر در گتوند کاندیدای انتخابات شورای شهر
فرماندار گتوند تعداد ثبت‌نام کنندگان برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر و روستای در این شهرستان را 284 نفر اعلام کرد.

هوشنگ محمدپور اظهار کرد: از این تعداد نامزد ثبت‌نام کننده، 128 نفر در بخش عقیلی،66 نفر در بخش مرکزی و 90 نفر در شهرهای تابع گتوند ثبت نام کرده‌اند.

محمدپور همچنین توصیه کرد: کاندیداها باید با قانون مداری، بستر را برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

به گفته وی، این نامزدها توجه داشته باشند که توانایی های خود را با رعایت قوانین به اطلاع مردم برسانند و در کار خود اخلاص داشته و هدفشان رضای خدا و خدمت به مردم باشد.

محمدپور یادآور شد: چشم دشمنان نظام و انقلاب به دو انتخابات 24 خرداد ماه در ایران بسته شده که امسال نیز ملت همچون گذشته با حضور خود در صحنه و انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان داخلی و خارجی خواهند زد.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در 24 خرداد 1392 برگزار خواهدشد.

انتخابات گذشته شوراها در سال 1385 برگزار شده بود. عمر قانونی هر دوره شوراها چهار سال است، ولی در پی تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی مبنی‌بر ادغام انتخابات خبرگان با مجلس و انتخابات شوراها با ریاست جمهوری، شوراهای سوم هفت سال طول کشید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار