تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۰۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ولایتی به اردبیل سفر می کند
مسئول هماهنگی ستادهای ولایتی در شمال غرب کشور گفت: ولایتی به عنوان یک فرد با تجربه و دارای مقبولیت و محبوبیت تا پایان رقابت‌های انتخاباتی در صحنه است و قصد کناره‌گیری ندارد.

عبدالرضا راشد صبح امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه و گروه‌های فعال سیاسی در اردبیل اظهار داشت:‌ جریانات و گروه‌های مخالفی که با نظام و رهبری زاویه ندارند مورد توجه و دقت نظر ولایتی است چرا که این کاندیدای ریاست جمهوری می‌خواهد کشور را با همدلی و همکاری، تدبیر در امور و احترام به خرد جمعی اداره کند تا شاهد احیا و بازسازی جایگاه اصیل جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی باشیم تا در یک رابطه معقول و با احترام به عزت، مصلحت و حکمت جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها بدرخشد.

وی خاطرنشان کرد: یکسری از مشکلات در کشور نتیجه سوء مدیریت‌ها و ‌بی‌تدبیری‌هاست که بخشی از آنها مربوط به عدم رابطه معقول با دنیای خارج و فراهم نشدن یک رابطه منطقی در این زمینه است که سبب شده وضعیت کشور در بسیاری از حوزه‌ها نابسامان باشد.

مسئول هماهنگی ستادهای ولایتی در شمال غرب کشور یادآور شد: اگر دشمنان با سیاست و استراتژی ما مشکل دارند ما باید با دیپلماسی منطقی و واقعی آنها را قانع به اقتدار ایران کنیم و از سر صلح و سازش با حفظ عزت، مصلحت و حکمت بکوشیم تا روابط تقویت شود نه اینکه زمینه تحریک احساسات و عصبانیت دشمن را فراهم کنیم.

راشد گفت: ‌آنهایی که مدعی هستند تحریم تنها یک برگ کاغذ است امروز شاهد‌ند که ارزش پول ملی ما افت کرده و مردم با تورم بالا دست و پنجه نرم می‌کنند که این وضعیت چه در داخل و چه در خارج نیازمند یک تدبیر درست، رابطه معقول و احترام به خرد جمعی است.

وی عنوان کرد:‌ با جنگ و دعوا چیزی حل نمی‌شود و ما به شخصیت‌های معتدل، آرام و دارای نفوذ همچون ولایتی نیاز داریم تا بسیاری از موانع بین‌المللی و جهانی را برطرف کند.

مسئول هماهنگی ستادهای ولایتی در شمال غرب کشور بیان داشت: ولایتی علاوه برداشتن برجستگی رجل سیاسی با سمت دبیر‌کلی مجمع بیداری اسلامی و دبیر سابق مجمع اهل بیت دارای برجستگی‌ رجل مذهبی است و همیشه و در تمام عرصه‌های کشور توانسته است نقش پیشتاز خود را ایفا کند.

راشد از ولایتی به عنوان مشاور امین رهبر، پزشک متخصص، مولف بیش از 145 جلد کتاب، شخصیتی با نفوذ و اعتماد‌آفرین یاد کرد و افزود:‌ ولایتی از دهه 60 به صورت جدی وارد عرصه اجرا شده و در عرصه‌های مختلف توانمندی‌اش را به نمایش گذاشته است.

نظر‌سنجی‌ها نشان از اقبال مردم به ولایتی دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ائتلاف 1+2 تصریح کرد:‌ از اول نیز قرار بود با احترام به نظر‌سنجی‌ها و کار‌آمدی افراد از بین سه گزینه اصولگرایی قالیباف، حداد و ولایتی یک گزینه در صحنه بماند که به نظر می‌رسد در این بین ولایتی از شاخصه‌های ممتاز‌تری برخوردار است.

مسئول هماهنگی ستادهای ولایتی در شمال غرب کشور با بیان اینکه به هیچ‌وجه ولایتی کنار نخواهد کشید، ادامه داد: اگر سال 84 نیز به دلیل قولی که به یکی از مراجع داده بود که در صورت حضور هاشمی کنار می‌کشد این بار قرار نیست به نفع کسی کنار بکشد.
 راشد گفت: قطعاً ولایتی تا پایان رقابت‌ها در صحنه است و با شکل‌گیری ستادهای استانی و شهرستانی و بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های او شاهد گرایش و اقبال بیشتر مردم به سمت وی خواهیم بود که نظر‌سنجی‌های جدید نیز نشان از این امر دارد.

وی تخریب‌ها و تضعیف‌های انجام شده علیه ولایتی را نشان ترس رقبا از اقبال و نفوذ وی و ولایتی به عنوان یک شخصیت کارا و قابل اعتماد توصیف کرد و افزود: با احترام به تمام نظر‌سنجی‌ها با توجه به اینکه ولایتی تبلیغاتش را تازه آغاز کرده است دوشادوش یا حتی برتر از سایر رقبا همچنان در صدر توجه مردم ایران است.

سفر ولایتی به اردبیل قطعی است

مسئول هماهنگی ستادهای ولایتی در شمال غرب کشور در پایان سخنان خود از سفر قریب‌الوقوع ولایتی به اردبیل ظرف هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: با توحه به سفر ولایتی به استان‌های همجوار نظیر تبریز، ارومیه و زنجان در تلاش هستیم هفته آینده ولایتی به اردبیل نیز سفر کند تا مردم با دیدگاه‌های او بهتر آشنا شوند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سفر ولایتی ، اردبیل
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
فریدون قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
به نظربنده ورود اقادکترولایتی به ریاست جمهوری مساوی است با آرامش وثبات همدلی بین قوای سه گانه وهمچنین تقویت سیاست خارجه وایجاد همدلی بین مردم ودولت حذف تنش درکشور
:
:
:
آخرین اخبار