تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۱۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبلیغات در مراسم ارتحال امام(ره) ممنوع است
استاندار تهران با بیان اینکه تبلیغات کاندیداها در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) ممنوع است، خاطرنشان کرد: اگر کسانی در جریان این مراسم برای کاندیداهای خاص تبلیغ کنند از این کار منع خواهند شد.
 
مرتضی تمدن درباره تشریح اقدامات صورت گرفته در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: براساس تدابیری که ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در نظر گرفته است استانداری تهران نیز در همین راستا و با هماهنگی این ستاد نسبت به تسهیل در حضور زائران حضرت امام (ره) اقدام کرده است.
 
وی ادامه داد: تمامی بخشهای خدمات‌رسان استان تهران از جمله دستگاه‌ها و سازمان‌های امدادی، پشتیبانی و درمانی صد در صد با تمام ظرفیت در مراسم ارتحال امام (ه) آمادگی کامل دارند.
 
تمدن با اشاره به اینکه شهرداری‌های استان تهران به صورت داوطلبانه بخشی از کار خدمات‌رسانی و خدمت به زائرین را بر عهده گرفته‌اند گفت: بخشی از کارهای خدمت‌رسانی، استقبال و پذیرایی از زائران به تشکل‌های صنفی و مردمی واگذار کرده‌ایم.
 
استاندار تهران درباره استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: دستگاه‌های مربوطه اعم از مترو، اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی در راستای اسکان و تسهیل تردد زائران حضرت امام (ره) اقدام می‌کند.
 
وی گفت: تمام شهرهای بین‌راهی آمادگی کامل دارند که در مسیر و در هر کجا که زائرین حضرت امام (ره) نیاز به مساعدت برای تردد به حرم را داشته باشند خدمات‌رسانی کنند.
 
تمدن افزود: فرمانداران و شهرداران شهرهایی که در مسیر زائران حرم حضرت امام (ره) هستند آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارند.
 
وی با بیان اینکه، امسال تعداد ایستگاه‌های صلواتی 25 درصد افزایش می‌یابد گفت: با توجه به اینکه روزهای تعطیل در ایام ارتحال حضرت امام (ره) نسبت به سالهای گذشته بیشتر است لذا زائران نیز افزایش خواهند یافت.
 
استاندار تهران درباره تدابیر انتظامی و راهنمایی و رانندگی استان تهران گفت: محورهای منتهی به تهران در روزهای 13، 14 و 15 خرداد پرترافیک خواهد بود و به همین دلیل در یک هماهنگی فشرده با راهنمایی و رانندگی تدابیر جاده‌ای و برون‌شهری اندیشیده شده است.
 
وی یادآور شد: نیروهای داوطلب بسیجی و نیروهای انتظامی در هموار کردن مسیر زائران و آسایش و امنیت آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند و تمام امکانات نیز از مسیر شورای تحمیل برای زائران فراهم شده است.
 
تمدن در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تدابیری اندیشیده شده است که در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) کاندیدای خاصی نسبت به تبلیغات اقدام نکند گفت: کاملاً پیش‌بینی شده که به هیچ وجه در مراسم حضرت امام خمینی (ره) به هیچ وجه کاندیداهای حضور تبلیغاتی نخواهند داشت بلکه تمام تبلیغات و برنامه‌ریزی‌ها در جهت حضور گسترده مردم در انتخابات است.
 
وی تأکید کرد: احزاب و بعضی از تشکل‌های مردمی نباید در این مراسم تبلیغاتی داشته باشند و فقط تبلیغاتی که معطوف به اصل انتخابات است پیش‌بینی شده است.
 
استاندار تهران بابیان اینکه تبلیغات کاندیداها در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) ممنوع است خاطرنشان کرد: اگر کسانی در جریان این مراسم برای کاندیداهای خاص تبلیغ کنند از این کار منع خواهند شد و بهتر است اجازه بدهند مراسم ارتحال امام (ره) که متعلق به تمام ملت ایران است به هیچ وجه شخصی یا گروهی برگزار نشود.
 
تمدن با تأکید بر اینکه، اجازه تبلیغات به کاندیداها در مراسم ارتحال امام (ره) داده نمی‌شود گفت: گروه‌های نظارتی شامل هیئت نظارت و بازرسی انتخابات هم در مراسم حضور دارند و هر گونه اقدامی که معطوف به تبلیغ کاندیدای خاصی باشد نظارت می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار