تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۱۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار 178 شعبه اخذ رای در شادگان
فرماندار شادگان با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات خردادماه امسال اقتدار نظام را به جهان ثابت می کند.

عبدالزهرا سنواتی افزود: امسال با عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است و بر این اساس باید تمام تلاش خود را برای تحقق این شعار به کار بگیریم.

وی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را از مهمترین عوامل تحقق حماسه سازی سیاسی برشمرد و تصریح کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم باید تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق انجام شود تا مردم با حضور جهادی خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کنند.

فرماندار شادگان گفت: برگزاری انتخابات در سال 92 یکی از حرکت های سیاسی نظام است که اولویت اول امور برای فراهم کردن تمهیدات این حرکت بزرگ در کشور است.

وی از استقرار 178 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در شهرستان دیده شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

سنواتی گفت: امیدواریم دستگاه های اجرایی شهرستان نیز به خوبی در راستای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در شهرستان شادگان تلاش کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار