تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۱۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز تبلیغات شورا کاندیداها از 16 خرداد
فرماندار شادگان گفت: انجام تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از کاندیداها مجاز به تبلیغات زودهنگام نیستند.

 عبدالزهرا سنواتی در جلسه توجیهی کاندیداهای تایید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شادگان که با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، بخشداران و اعضای شورای تامین در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شادگان برگزار شد، اظهار کرد: در تبلیغات نسبت به رعایت قوانین و مقررات تبلیغات توجه کنید و از تخریب و انجام موارد غیر مجاز خودداری کنید زیرا این امور ماهیت انتخابات را خدشه‌دار می‌کند.
 
وی با تشکر از حضور گسترده کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در صحنه انتخابات افزود: کاندیداهای انتخابات شوراها بر اساس قانون، از شانزدهم خرداد می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.
 
*همه کاندیداها پیروز میدانند/ در انتخابات بازنده نداریم
 
فرماندار شادگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گفت: در انتخابات برنده و بازنده نداریم، همه کسانی که در انتخابات حاضر شده و احساس تکلیف کرده‌اند و در خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری سهیم شده‌اند، پیروز میدان هستند.
 
وی همچنین عنوان کرد: خلق حماسه سیاسی باید بزرگترین افتخار برای کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاها باشد زیرا اولویت همین است.
 
*مهمترین اصل حضور مردم در انتخابات است
 
سنواتی مهمترین اصل را حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها دانست و تصریح کرد: این امر زمانی محقق خواهد شد که مردم نسبت به قانون‌مداری همه داوطلبان یقین حاصل کنند.
 
فرماندار شادگان بیان داشت: انجام تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از کاندیداها مجاز به تبلیغات زود هنگام نیستند.
 
وی در پایان گفت: تهیه عکس و بنرهای تبلیغاتی قبل از تکثیر باید در اختیار ستاد انتخابات شهرستان شادگان قرار گیرد تا نظارت کافی در این زمینه نیز اعمال شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جواد سالمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
رای ما مهندس وحید هیبت اله پور مردی که رلستی وصداقت راسیاست خود قرار داده
:
:
:
آخرین اخبار