تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۱۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش طلایی به اظهارات کذب روحانی
زندگی: مرتضی طلایی درباره ی بد اخلاقی های انتخاباتی گفت : بداخلاقی در هر نوع آن و در هرجا محکوم است .
عضو فعلی شورای شهر تهران درباره ی بداخلاقی هایی که در مناظره ی سیاسی نامزدهای انتخابات روی داد گفت : مناظره به معنای نقد و بررسی برنامه های طرف مقابل است نه تخریب چهره و کارکردهای مثبت رقیب.
طلایی با اشاره به این نکته که هرگونه فرافکنی و اتهام زنی نشانه ی ضعف در برنامه های آن نامزد است گفت : مفهوم این تخریبها فقط نشان دادن عدم توانایی در ارائه ی برنامه ها و نداشتن منطق است .
وی درباره ی مناظره ی  دکتر قالیباف با سایر نامزدها گفت : اینکه آقای قالیباف را به مقابله با دانشجویان متهم می کنند جفایی بزرگ است چرا که کارنامه ی ایشان در دوران تصدی فرماندهی نیروی انتظامی کاملا شفاف و روشن است و هیچ کس نمی تواند به عملکرد ایشان خدشه وارد کند .
فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ این سیاه نمایی عملکرد قالیباف را هزینه ی خدمت او به مردم و تضعیف جایگاه نیروی انتظامی وقت دانست و تشریح کرد : دکتر قالیباف برای حفظ حرمت دانشجویان و مردم خودش را در مقابل مسئولان قرار می داد و هنوز هم برای خدمت رسانی به مردم از تمامی اختیارات خود استفاده می کند .
وی تاکید کرد : درزمان فرماندهی نیروی انتظامی ایشان ، برخی می خواستند پلیس را با دانشجویان دربیاندازند  اما قالیباف با ایستادگی در مقابل این خواسته ، اجازه نداد از دانشجویان و پلیس استفاده ی ابزاری شود و این درحالی ست که در حال حاضر او دارد هزینه ی این کار ارزشمند را می دهد.
عضو فعلی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخی جریان های داخلی در صدد تخریب جدی قالیباف در روزهای باقیمانده ی انتخابات هستند گفت : تفکر و اندیشه ای که برای به دست آوردن فرصت برای خود یا گرفتن فرصت از رقبا است محکوم است .
طلایی با اشاره به این نکته که ما قصد رویارویی با هیچ جریانی را نداریم گفت : برنامه ها و عملکرد دکتر قالیباف پاسخ محکمی به این تخریب ها است .
وی با محکوم کردن انواع تخریب ها از سوی هر شخص یا جریان و با هر هدف یادآور شد : این یک رفتار غیر اخلاقی و غیر شرعی است و اجابت خواسته ی دشمنان و بیگانگان است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
زنده باد عارف
:
:
:
آخرین اخبار