تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۲۵۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادرات اینترنت پاک ایران به همسایه ها
ایران و عراق برای گسترش زیرساخت های ارتباطی بین دو کشور اعلام آمادگی کردند در همین راستا معاون وزیر ارتباطات ایران گفت: ایران آمادگی ارائه اینترنت پاک به عراق را دارد.

در همین راستا معاون وزیر ارتباطات ایران گفت: ایران آمادگی ارائه اینترنت پاک به عراق را دارد.اعلام آمادگی ایران و عراق در گسترش زیرساخت های ارتباطی و روابط حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در پی سفر معاون فنی وزارت ارتباطات کشور عراق به همراه هیات خود به ایران و دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت مطرح شد.

در این دیدار حسین مظلومی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بر گسترش روابط بین دو کشور و استفاده از پتانسیل های مخابراتی و ارتباطی تاکید کرد و با اشاره به مرزهای گسترده زمینی و ارتباطی بین ایران و عراق گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه توسعه ظرفیت های فیبرنوری آمادگی همکاری با کشور عراق را دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پهنای باند 200 گیگابیتی ( 64STM ) بین عراق و ارمنستان از طریق ایران ایجاد شده و طراحی ارتباط عراق با ترکیه هم در حال برنامه ریزی است گفت: در حوزه تامین پهنای باند آمادگی هرگونه همکاری با کشور عراق را داریم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به نزدیکی دینی و فرهنگی دو کشور، ایران آمادگی ارائه اینترنت پاک به عراق را دارد و با ایجاد فضای گسترده ارتباطی و مخابراتی بین دو کشور، قادر به ایجاد یک شبکه ترانزیت امن در منطقه هستیم.در همین حال مهندس البیاتی معاون فنی وزارت ارتباطات عراق نیز این کشور را مسیر ارتباطی شرق و غرب دانست و گفت: ما در جهت ساماندهی حجم بالای ترافیک بین کشورهای خلیج فارس حرکت می کنیم.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: صادرات ، اینترنت ، ایران
:
:
:
آخرین اخبار