تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۳۷۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان:
کوتاهی مسئولان آبفا و علوم پزشکی در خصوص آب آبادان قابل اغماض نیست
دانشکده علوم پزشکی (معاونت بهداشت) که باید به صورت منظم گزارشات مربوط به میزان کلر موجود در آب را به ما ارائه کند که این کار را درست انجام نداد و گزارشات ارسالی از سوی آب و فاضلاب هم به طور مرتب شکل نگرفت / درست در زمانی که میزان کلر آب به صفر رسیده بود متاسفانه هیچ یک از این دو واحد مرتبط گزارشی را به فرمانداری ارائه نکردند و ما از از سایر مبادی در جریان این امر قرار گرفته و پس از پیگیری به صحت آن دست یافتیم
فرماندار ویژه آبادان با ابراز گلایه از عملکرد نامطلوب مسئولان اداره آب و فاضلاب و دانشکده علوم پزشکی گفت: کوتاهی مسئولان این دو واحد در خصوص آب قابل اغماض نیست.

بهرام ایلخاص زاده افزود: دانشکده علوم پزشکی (معاونت بهداشت) که باید به صورت منظم گزارشات مربوط به میزان کلر موجود در آب را به ما ارائه کند که این کار را درست انجام نداد و گزارشات ارسالی از سوی آب و فاضلاب هم  به طور مرتب شکل نگرفت.

وی اظهار کرد: درست در زمانی که میزان کلر آب به صفر رسیده بود متاسفانه هیچ یک از این دو واحد مرتبط گزارشی را به فرمانداری ارائه نکردند و ما از از سایر مبادی در جریان این امر قرار گرفته و پس از پیگیری به صحت آن دست یافتیم.

ایلخاص زاده، ضمن انتقاد و ابراز گلایه شدید نسبت به معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و اداره آب و فاضلاب آبادان در این خصوص تصریح کرد: باعث بسی تاسف است که مسئولان از کنار چنین مسئله ای به این مهمی آنقدر راحت عبور می کنند و دم نمی زنند.

فرماندار ویژه آبادان یادآور شد: انتظار ما از این دو واحد بیشتر از حد انتظار است. در زمان حاضر نیز هیچ توضیحی از این دو واحد برای ما قابل قبول نیست، آنان باید وقتی میزان کلر در حال کاهش بود سریعا مراتب را گزارش می کردند که متاسفانه این کار را انجام ندادند.

ایلخاص زاده ادامه داد: البته ایراد دیگری هم وجود دارد که مربوط به خود ما می شود. موضوع انتخابات و حواشی پس از آن ما را از پیگیریهای جدی در این خصوص دور کرد که از این پس باید هوشیارتر، جدی تر و به طور مستمر موارد را رصد و پیگیری کنیم.

وی با اشاره به قطعی مکرر و بیش از حد و اندازه آب در چوئبده گفت: وضعیت آب در این شهر بسیار نگران کننده و بد است. قطعی مکرر و بیش از اندازه آب مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

وی افزود: بخشدار چوئبده باید هر چه سریعتر موضوع را پیگیری و در جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار آبادان در خصوص آب رسانی به روستاهای اروندکنار نیز اظهار داشت: باید زمان آبگیری به اطلاع مردم رسانده شود تا در زمان خاموشی (عدم پمپاژ آب) استفاده بی رویه از آب صورت نگیرد و مردم دچار مشکل نشوند.

ایلخاص زاده با تاکید بر حصول اطمینان از پر بودن مخازن آب توسط متولیان آبرسانی به روستاها تصریح کرد: مبادا مردم با کمبود و یا مشکل بی آبی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان مواجه شوند.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه کوتاهی مسئولان را در جهت ارائه خدمات به مردم نمی پذیرد و با آنان برخورد جدی می کند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
0
1
سلام

لطفا بفرمایید که آیا ابفار در شهر اهواز کوتاهی نکرده ؟

کیفیت آب به جایی رسیده که نه تنها در همه منازل بلکه در تمام ادارات و سازمان ها حتی خود سازمان آبفار هم دستگاه شش فیلتره آّب نصب شده است

فشار آب هم بصورتی است که بدون پمپ آب عملا حتی منازل ویلایی هم فاقد آب می باشند

لطف کنید بفرمایید از وظیفه های اصلی آبفار که تامین آب پاک و فشار مناسب آب می باشد کدام را عملی نموده هر چند همیشه و طی تمام این سنوات و طول چند دهه گذشته عادت به دلایل تکراری مسئولین آبفار داریم /

کاش مسئولین اداره آبفار تهرانی یا اصفهانی بودند و از آنجا می آمدندمدیران ما می شدند ای کاش ای کاش
AMIRO
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
0
1
آبادان؟
خدا خیرت بده بیا تو مرکز استان (اهواز)منطقه کوت عبد الله ببین چه وضعی داره آب شرب این منطقه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
0
0
درود بر تو ای مرد
:
:
:
آخرین اخبار