تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۵۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در اهواز برگزار شد
برپایی اجتماع بزرگ مدافعان حرم در کنار پیکر 92 شهید دفاع مقدس
مدافعان حرم از سراسر خوزستان در کنار پیکر مطهر 92 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز گردهم آمدند.

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در کنار پیکر مطهر 92 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.
 
در این اجتماع بزرگ که صبح امروز در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند برگزار شد جوانان و نوجوانی از سراسر خوزستان حضور داشتند.
 
جوانان و نوجوان خوزستانی و اهوازی در این تجمع بزرگ برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در دمشق سوریه اعلام آمادگی کردند.
 
حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان و امام جمعه موقت اهواز به سخنرانی پرداخت و خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس بیان کرد.
 
همچنین در این مراسم حاج مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهر مقدس قم به مداحی پرداخت.
 
در این اجتماع بزرگ جمعی از جوانان بهبهانی، تعدادی از هیئت امنای تپه‌های نورالشهدای لاله‌های زهرایی بخش جایزان امیدیه، جمعی از جوانان هفتکلی و گتوندی نیز حضور داشتند.
 
همچنین جمعی از خانواده‌های شهدای سراسر خوزستان از جمله خانواده شهید ابوتراب کریم‌پور بلداجی، شهید الله رحم آقایی، شهید سید مهدی موسوی و شهید ابراهیم بهرامی نیز در اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان خوزستان در کنار پیکر 92 شهید دفاع مقدس حضور داشتند.
 
در اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان خوزستان همچنین تخریب حرم مطهر ائمه بقیع در هشتم شوال سال 1344 به دست وهابیون تکفیری محکوم شد.
 
در این مراسم همچنین یاد و خاطره بسیجی شهید سید مهدی موسوی جانشین حوزه 10 شهری اهواز که به دست اشرار مسلح و ایادی استکبار جهانی به شهادت رسیده بود نیز گرامی داشته شد.
 
سازمان اتوبوس رانی اهواز نیز جهت سهولت در رفت و آمد، از مسیرهای مختلف از جمله میدان شهید بندر (چهارشیر)، مسجد رضوان آخر آسفالت، سه راه شهید باهنر، میدان شهدا و چهار راه آبادان زائران شهدا را جا به جا می‌کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار