تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۴۵۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در گتوند
فرماندار گتوند از اجرای ۳۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های دهه کرامت با تلاش مضاعفی اجرا می‌شود.

هوشنگ محمدپور اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و نسبتا جدیدی امسال در نقاط مختلف شهرستان به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود که امیدواریم مورد رضایت بانوان محترم قرار گیرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان گتوند با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: جشن ویژه میلاد حضرت معصومه (س) برای بانوان باید باشکوه هر چه تمام  برگزار شود و دفتر امور بانوان تلاش کند محتوای برنامه‌ها نسبت به سالهای گذشته پربارتر وبا کیفیت‌تر باشد.

مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری نیز در این باره گفت: جشن حماسه آفرینی زنان گتوندی در انتخابات 24 خرداد، دیدار دختران برتر با امام جمعه، همایش پیاده روی ویژه بانوان، برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی، تجلیل از بانوان مدال آور گتوندی، تجلیل از  بانوان نخبه شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دختران، جشن حماسه آفرینی زنان گتوندی در انتخابات 24 خرداد و ... از جمله برنامه‌هایی هستند که برای دهه کرامت امسال در نظر گرفته شده است.

نرگس اسکندری خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در دهه کرامت شهرستان گتوند از هفته‌های گذشته برنامه‌ریزی شده است و به این دلیل تلاش داریم تا برنامه‌ها به بهترین وجه ممکن اجرا شوند.

مرجع / تسنیم
برچسب ها: گتوند ، دهه کرامت
:
:
:
آخرین اخبار