تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۸۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعيت پايانه مرزي چذابه چگونه است؟
معاون اداري و مالي اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي خوزستان گفت: تاكنون براي توسعه زيرساخت‌ها و احداث پايانه مرزي چذابه 17 ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي هزينه شده است.

عبدالله عبياوي اظهاركرد: قرار است تجهيزات برقي مورد نياز در پايانه مرزي چذابه نصب شود كه در اين صورت تا يك هفته يا 10 روز ديگر شاهد برقرار شدن پايانه خواهيم بود.

وي افزود: در بخش محوطه‌سازي نيز كار در حال انجام است و 30 درصد از اقدامات محوطه‌سازي باقي‌مانده است. در صورت بهره‌برداري از اين پايانه، فعاليت در سايت‌ها و كانكس‌هاي موقت به سايت و سالن‌هاي اصلي منتقل مي‌شود و فعاليت رسمي در پايانه آغاز خواهد شد.

عبياوي عنوان‌كرد: اميدواريم فعاليت رسمي تا يكي، 2 ماه آينده در پايانه آغاز شود اما تلاش ما اين است كه تا قبل از فرا رسيدن اربعين، پايانه به صورت كامل آماده باشد.

وي ادامه‌داد: در حال حاضر فعاليت تجاري و مسافربري در اين پايانه انجام مي‌شود و ظرفيت مسافري اين پايانه 4 هزار و 500 مترمربع است. روزانه 400 تا 450 كاميون جهت صادرات كالا از پايانه چذابه به عراق مي‌روند كه در صورت بهره‌برداري از سالن‌هاي تجاري امكان ترانزيت يا حمل يكسره كالا به عراق فراهم مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار