تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۹۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی کودک و نوجوان در اهواز
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری موزه هنرهای معاصر اهواز نمایشگاه عکس و نقاشی کودک و نوجوانان برگزار کرد.

مسئول برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی کودک و نوجوان در اهواز اظهار کرد: در نمایشگاه عکس و نقاشی کودک و نوجوانان که از 27 مهرماه در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا شده است 45 قطعه عکس برتر اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز اهواز به نمایش درآمده است.

سمیرا صحرانورد با بیان اینکه شکیلا پیریایی، منصوره صباغ، علیرضا عچرش‌زاده، محمدعرفان عچرش‌زاده، حسین فتح‌الله‌زاده، عسل ممبینی، آرمیتا ذهبی‌زاده، فرنوش اجلال، مسعود فرهادی‌زاده و کوثر الهایی سحر عکاس‌هایی هستند که آثار آن‌ها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است از کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌های آن‌ها دعوت کرد که از این نمایشگاه دیدن کنند.

مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه به بخش نقاشی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این قسمت 16 نقاشی برتر شادی طیبی، میلاد پیرویان، سحر اسدی، سیاوش مصفر، ترانه تاجیک، زهرا آب‌بخش، محبت چنگیزی، شادی سینا، زهرا اکرامیان، غزل جلویانی، فاطمه دهقان موسایی، مریم رئیسی، ایلیا آهویی، الهام میرزایی، علی عرفانی و فاطمه قیصی‌پور اعضای مراکز بهبهان که به مربی‌گری ناهید مهران‌فر انجام شده است در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی پیرامون ساعت کار این نمایشگاه نیز یادآور شد: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 13 تا 17 تا تاریخ اول آبان ماه 92 آماده بازدید علاقه‌مندان است
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار