تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۰۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در منطقه آزاد اروند
 طي حكمي از سوي اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند ، "اسماعیل رسولی" به عنوان " مجری طرح پروژه احداث راه آهن بندر امام خمینی (ره) به خرمشهر" منصوب شد.

به گزارش خوزنیوز ، اين حكم در راستاي عملياتي كردن پروژه هاب ترانزیتی و حمل و نقل کالا از مسیر بندر امام خمینی (ره) به منطقه آزاد اروند و کشور عراق ابلاغ شده است .
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: احداث این خط آهن و اتصال آن به بندر خشك شلمچه باعث ايجاد سامانه حمل و نقل ريلي براي جابجايي بار حجيم و سنگين از این منطقه به کشور عراق و اتصال خلیج فارس به خط ترانزیتی مدیترانه و اروپا خواهد شد.
زمانی با اشاره به رویکرد اصلی تجارت کشور در خصوص توسعه ترانزیت افزود:  لازم است از موقعیت ویژه ایران به جهت واقع شدن در منطقه خاورمیانه و کریدور شمال جنوب، شرق غرب استفاده کرد.
وی منطقه آزاد اروند را کریدور ترانزیتی غرب کشور به عراق دانست و تصریح کرد : ظرفیت منطقه آزاد اروند در تبدیل شدن به هاب ترانزیتی منطقه بسیار مناسب است که با حضور موثر بخش خصوصی و دولتی همه چیز برای این توسعه مهیا است.
گفتنی است در بخشی از این حکم خطاب به اسماعیل رسولی آمده است : با توجه به تجربیات ، سوابق و تخصص جنابعالی در امور راه آهن ، بر حسب این ابلاغ مجری طرح پروژه احداث راه آهن امام خمینی (ره) به خرمشهر تعیین می شوید ، امید است با توکل به خداوند متعال موفق و موید باشید.
:
:
:
آخرین اخبار