تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۱۰۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مظلومی در استقلال پست گرفت
غلامحسین مظلومی در خصوص ملاقات فتح‌الله‌زاده و اهدای حکم معاونت فنی باشگاه استقلال به وی اظهار داشت:‌ مسئولیت سنگینی را عهده‌دار شدم و امیدوارم با کمک دیگر دوستان خوبم بتوانم به استقلال کمک کنم.
دکتر علی فتح‌الله‌زاده با حضور در منزل غلامحسین مظلومی حکم معاونت فنی باشگاه استقلال را به وی اعطا کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه علی جباری، علی امیری و سیدمهدی علوی در منزل مظلومی حضور پیدا کرد و ضمن آرزوی بهبودی کامل برای این پیشکسوت حکم معاونت فنی باشگاه استقلال را به وی اعطا کرد.

در متن این حکم آمده بود:

«جناب آقای غلامحسین مظلومی

با عنایت به الطاف بی‌کران الهی و نظر به تجربیات، توانمندی‌ها و شایستگی‌های‌تان جنابعالی را به سمت معاونت فنی باشگاه فرهنگی و ورزشی باشگاه استقلال منصوب می‌کنم. امید است با اتکا به خداوند متعال و به کارگیری از تجربیات خود در این امر خطیر موفق و مؤید باشید.

دکتر علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال»

مظلومی: مسئولیت سنگینی را عهده‌دار شدم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم

غلامحسین مظلومی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص ملاقات دکتر فتح‌الله‌زاده و اهدای حکم معاونت فنی باشگاه استقلال به وی اظهار داشت:‌ دکتر فتح‌الله‌زاده طی این مدت خیلی به من لطف داشته و همیشه جویای احوالم بوده است. دستش درد نکند با اهدای حکم معاونت فنی باشگاه استقلال من را بار دیگر شرمنده خود کرد.

مظلومی در ادامه گفت:‌ مسئولیت سنگینی را عهده‌دار شدم و امیدوارم با کمک دیگر دوستان خوبم بتوانم به استقلال کمک کنم. هر وقت استقلال از من بخواهد به باشگاه می‌روم تا بتوانم در خدمت تیم محبوبم باشم و به تیم کمک کنم.

مظلومی در ادامه در خصوص شرایط خود اعلام کرد: خوشبختانه خیلی بهتر شدم و با دعای خیر مردم به بهبودی نسبی رسیدم. مردم و طرفداران استقلال بدانند حالم خیلی بهتر شده و ان‌شاءا... با قدرت تمام در خدمت باشگاه استقلال هستم.
:
:
:
آخرین اخبار