تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۱۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های تیم پیشکسوتان پرسپولیس
اولین تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای دیدار با ستارگان پرسپولیس امروز برگزار شد.
 تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس برای دیدار روز پنجشنبه با ستارگان میلان از ساعت 15:15 در ورزشگاه کارگران آغاز شد.

*‌ برخی از بازیکنان پیشکسوتان پرسپولیس یک ساعت قبل از آغاز تمرین در ورزشگاه کارگران حاضر شده بودند. از جمله این بازیکنان علی پروین، مجتبی محرمی، سعید عزیزیان، محمد پنجعلی، عباس کارگر، غلامرضا فتح‌آبادی، محمود کلهر، نیما نکیسا، کاظم سیدعلیخانی، نادر باقری، بهنام طاهرزاده، روح‌الله عبادزاده، مهرداد میناوند، حمید جاسمیان، حسن شیرمحمدی، محمود کلهر، مهدی تارتار، حسن خان‌محمدی، رضا جباری، حمید درخشان، مهدی غفاری، پژمان جمشیدی، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهدی هاشمی‌نسب، بهروز رهبری‌فر، حمید استیلی، فرشاد پیوس، رضا شاهرودی، محسن عاشوری، ابراهیم اسدی، پایان رافت، مرتضی فنونی‌زاده، ضیاء عربشاهی، مهدی شیری و ... اشاره کرد.

* بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس که بعد از مدت‌ها یکدیگر را می‌دیدند با یکدیگر خوش و بش و درخصوص خاطرات گذشته با هم صحبت کردند.

* احمدرضا عابدزاده، علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، افشین پیروانی و چند بازیکن دیگر از جمله نفراتی هستند که به تیم پیشکسوتان دعوت شدند اما در تمرین امروز حضور ندارند.

* بازیکنان هنگامی که قصد تعویض لباس‌های خود را داشتند به رختکن نرفتند و علی پروین به آنها گفت به یاد قدیم پشت ماشین‌های خود لباس‌های خود را عوض کنید و هر نفر ماشین خود را رختکن کند.

* یک تیم مستندساز در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس حضور دارد تا از تمرین فیلمبرداری کند. این افراد با علی پروین و چند پیشکسوت پرسپولیس صحبت کردند.

* تمام بازیکنانی که به تمرین امروز آمدند پس از حضور در ورزشگاه کارگران سراغ علی پروین را گرفتند تا نزد او بروند.

* هنگامی که پروین با مجتبی محرمی دیده‌بوسی می‌کرد به اطرافیانش گفت مجتبی یکی از «بچه‌ لات‌های قدیم» است که من عاشق او هستم.

* نکته جالب تمرین امروز حضور مهدی هاشمی‌نسب بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال بود که هنگامی که نزد پروین رفت سرمربی پیشین پرسپولیس به او گفت تو واقعا یک مرد هستی که وقتی پای خود را از تیم بیرون گذاشتی هیچ حرفی علیه پرسپولیس نزدی و مردانگی کردی. هاشمی‌نسب نیز به پروین گفت زمانی که من را به تیم دعوت کردی نتوانستم نه بگویم و به همین دلیل امروز به تمرین آمدم.

* پژمان جمشیدی در تمرین حاضر شد و پروین درباره سریال پژمان با او صحبت کرد.

* پیشکسوتان پرسپولیس ابتدا عکس یادگاری گرفتند و بعد از آن علی پروین دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* بهروز رهبری‌فرد و مهدی هاشمی‌نسب همچنان مانند قدیم رابطه خوبی با یکدیگر داشتند و با یکدیگر تمرین می‌کردند.

*‌ بازیکنان تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس ابتدا با دویدن و پاسکاری گرم کردند و بعد از 20 دقیقه با تشکیل سه تیم فوتبال بازی کردند.

* این بخش از تمرین «فوتبال تیم بیرونی» بود. علی پروین در میانه زمین ایستاده بود و قضاوت بازی را به عهده داشت.

* در این بازی مهدی هاشمی‌نسب از آمادگی بالایی برخوردار بود و یک گل نیز به ثمر رساند. همه بازیکنان از آمادگی بالای میناوند، جمشیدی، هاشمی‌نسب، جباری و ... صحبت می‌کردند.

* فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تا ساعت 16:20 ادامه داشت و بعد از آن علی پروین بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. پروین درباره آمادگی بازیکنان و همچنین شرایط تمرین با بازیکنان صحبت کرد.

* بعد از صحبت‌های علی‌پروین با بازیکنان دو تیم از میان 3 تیم انتخاب شد و دوباره پیشکسوتان پرسپولیس در دو تیم روبروی هم بازی کردند.

* ادموند بزیک بازیکن پیشین پرسپولیس نیز در اواخر تمرین در ورزشگاه کارگران حضور یافت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار