تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۱۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین همایش مجمع شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان خوزستان برگزار شد
 دبیر مجمع شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان استان خوزستان از برگزاری دومین همایش مجمع شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان استان در اهواز خبر داد.

عبدالهادی یلالی صبح امروز در حاشیه همایش مجمع شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان استان خوزستان گفت: این همایش سالی دو بار برگزار می شود که اولین دوره این همایش امسال دراردیبهشت ماه و در هفته معلم برگزار شد.

وی در خصوص دلیل برگزاری دومین همایش مجمع شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان عنوان کرد: در این همایش قرار است از بین 10 کاندید معرفی شده، اعضای هیات رییسه مجمع شورای عالی فرهنگیان استان که 5 نفر هستند انتخاب شوند.

دبیر مجمع شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان خوزستان در این راستا افزود: اعضای هیات رییسه مجمع متشکل از رییس مجمع، نایب رییس اول، نایب رییس دوم، بازرس اول و بازرس دوم هستند.

وی هدف از تشکیل این مجمع را شناسایی مشکلات و معضلات فرهنگیان و مسایل سیاسی و آموزشی عنوان کرد و گفت: این مجمع دارای هشت کارگروه تخصصی است که مسایل و مشکلات را بررسی کرده و برای رفع آنها به دبیر مجمع شورای عالی استان گزارش می دهند.

یلالی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این مجمع شناسایی نخبگان فرهنگی در شورا است که نخبگان با عضویت در این مجمع می توانند در شناساندن استعدادهایشان گام بردارند.

دبیر مجمع شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان خوزستان اظهار کرد: کار این شورا بیشتر مشورتی و راهبردی و در جهت ارتقا بسیج و ارایه راهکارهای مفید در سطح ادارات آموزش و پرورش استان و در کل پیشبرد اهداف بسیج است.

وی تصریح کرد: این مجمع در حال حاضر دارای 500 عضو در کل استان است و 60 هزار بسیجی فرهنگی در استان وجود دارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار