تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۵۱۸۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
کیان‌پارس الگویی برای ساخت دیگر مناطق اهواز
عضو شورای شهر اهواز خواستار الگوگیری از منطقه کیان‌پارس برای ساخت دیگر مناطق اهواز شد.

 زیبا صالح‌پور در جلسه شورای اسلامی اهواز که در سالن جلسات این شورا برگزار شد اظهار کرد: باید از منطقه کیان پارس برای ساختن دیگر مناطق اهواز الگوگیری شود.

وی افزود: نباید این تفکر به وجود بیاید که کیان‌پارس را مانند دیگر محلات اهواز خراب می‌کنیم بلکه باید از این منطقه برای ساخت دیگر محلات الگوبرداری کنیم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: در توسعه شهر‌ها مهم‌ترین چیزی که باید مدنظر برنامه‌ریزان قرار بگیرد سلامت شهروندان باشد.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان گفت: در بارندگی‌های اخیر مردم دچار مشکلاتی شدند که کسی در قبال آن پاسخگو نیست.

صالح‌پور خاطرنشان کرد: برای بررسی این مشکل سوالاتی از مسئولان ذیربط پرسیدیم ولی متاسفانه تاکنون جوابی دریافت نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در قبال مردم بیشتر احساس مسئولیت کنند، افزود: یک جواب درست به مردم می‌تواند از بیراهه رفتن ذهن آن‌ها جلوگیری کند.

این عضو شورای شهر اهواز در ادامه به مشکلات فاضلاب اهواز اشاره کرد و ادامه داد: روند کنونی فاضلاب زیبنده مردم و این کلانشهر نیست.

وی با بیان اینکه بوی تعفن فاضلاب آسایش مردم را سلب کرده متذکر شد: باید مسئولان مربوطه را به جلسه علنی شورای شهر دعوت کنیم تا موانعی که برای حل این مشکل سد راه آنان است را بشنویم.

صالح‌پور با بیان اینکه اگر برای رفع مشکلات شهر اهواز نیاز است به پایتخت برویم این کار را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: باید کاری انجام شود تا دوباره شورای شهر پنجم در جلساتش نگوید مشکل فاضلاب اهواز غیرقابل حل است.

وی از اعضای شورای شهر اهواز خواست تا مشکلات همه مناطق را ببینند و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

عضو شورای شهر اهواز در ادامه به برخی مشکلات منبع آب اشاره کرد و گفت: باید نام این محله را به منبع بی‌آب تغییر دهیم زیرا شهروندان این منطقه با مشکل آب مواجه هستند.

وی با بیان اینکه وقتی مردم این منطقه مشکل آب دارند گذاشتن نام منبع آب برای آن بی‌معنا است اذعان کرد: برخی روز‌ها در این منطقه آب به صورت کلی قطع می‌شود.

صالح‌پور ادامه داد: در برخی روز‌ها نیز شهروندان ساکن در منطقه منبع آب فقط چند ساعت از آب شهری بهره‌مند هستند در حالی که اهالی این محله در همه انتخابات‌ها و صحنه‌های دیگر حضوری پرشور داشته‌اند.

وی خواستار رسیدگی سریع مسئولان به مشکلات منطقه منبع آب اهواز شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
0
اون وقت که اسمش را گذاشتند منبع آب مشکل بی آبی نداشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
این خانم که این همه حرف بی سر وته زد کاری از دستش بر میاد یا نه
:
:
:
آخرین اخبار