تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۲۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور شرکت در مراسم عزاداری حضرت رقیه (س)
مهدی سلحشور به اهواز می‌آید
مسئول هیئت مکتب الحسین (ع) اهواز از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه (س) با حضور مداح کشوری مهدی سلحشور در این شهر خبر داد.

عبدالزهرا خنافره اظهار کرد: مراسم سوگواری ایام شهادت دردانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم مداح کشوری مهدی سلحشور از شهر مقدس قم که برای حضور مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه (س) به اهواز دعوت شده است به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

به گفته مسئول هیئت مکتب الحسین (ع) اهواز، در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان و امام جمعه موقت اهواز نیز سخنرانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مراسم سالروز شهادت دختر سه ساله حضرت امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) روز چهارشنبه بیستم آذرماه از ساعت 20 آغاز خواهد شد.

خنافره بیان کرد: این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جوانان خوزستانی در مسجد ارشاد اهواز واقع در امانیه خیابان شهید آیت‌الله مدنی برگزار می‌شود.

وی در ادامه از عموم خوزستانی‌های ولایتمدار به ویژه جوانان و نوجوانان خواست تا در مراسم سوگواری ایام شهادت دردانه حضرت سیدالشهدا (ع) حضور یابند.

مسئول هیئت مکتب الحسین (ع) اهواز اظهار امیدواری کرد: این آیین آلام شیعیان در مصیبت‌های خاندان اهل بیت عصمت طهارت (ع) که در چنین روزهایی در اسارت هستند را تسلی ببخشد.

وی در ادامه به بیان اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح شهر اهواز پرداخت و گفت: هدف ما بهره‌گیری از علمای دینی و مداحان کشوری برای ترویج فرهنگ عاشورایی است.

خنافره تاکید کرد: هر چند گام‌هایی که ما برمی‌داریم ممکن است کوچک باشد ولی امیدواریم که در گسترش فرهنگ غنی اسلامی موثر واقع شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار