تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۲۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد
برگزاری نخستین نمایشگاه فن بازار در خوزستان
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری نخستین نمایشگاه استانی فن بازار کشور در این استان خبر داد.

بابک مختاری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه نخستین نمایشگاه استانی فن بازار کشور در خوزستان برپا می‌شود، اظهار داشت:  این نمایشگاه همه ساله در تهران و به صورت کشوری برپا می‌شود اما خوزستان به عنوان نخستین استان این نمایشگاه را به صورت استانی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه مصمم به برپایی سالیانه نمایشگاه فن بازار هستیم، خاطرنشان کرد: اگر برگزاری نمایشگاه استانی فن بازار مورد استقبال قرار گرفت این نمایشگاه در استان خوزستان به طور دائمی برپا خواهد شد.

دبیر کمیته اجرایی ستاد گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان در ادامه عنوان کرد: تا کنون 37 شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه استانی فن بازار خوزستان اعلام آمادگی کردند.

این مقام مسئول به نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در روز شنبه 23 آذر ماه راه اندازی می‌شود.

وی با یادآوری این مطلب که نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی استان خوزستان به مدت پنج روز برپاست از تمامی شهروندان خوزستانی‌ها درخواست کرد تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان درباره ساعات بازدید این نمایشگاه گفت: افرادی که تمایل به حضور در نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی استان خوزستان را دارند می‌تواند در روزهای برپایی آن صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر‌ها هم از ساعت 4 تا 8 مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: تاکنون 37 دستگاه اجرایی استان خوزستان اعلام آمادگی کردند تا دست آوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه ارائه کنند.

مختاری به برنامه‌های جانبی نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی استان خوزستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه چند کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار