تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۵۲۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری خبر داد
برگزاری همایش عفاف و حجاب در آغاجاری
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از برگزاری همایش عفاف و حجاب در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید مدنی این شهرستان خبر داد.

نرگس موقرپور امروز اظهار کرد: همایش عفاف و حجاب با حضور اعضای کتابخانه‌های عمومی، مسئولان شهرستان، خواهران بسیجی و همکاری سپاه و بسیج منطقه در کتابخانه شهیدمدنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مورد اهمیت حجاب و نقش آن در تحکیم کانون خانواده احادیث و روایات بسیاری است، افزود: حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش در جامعه بشری و به ویژه جوامع اسلامی مطرح است و در این میان بعضی از نهادها نقش بیشتر و مهم‌تری دارند از جمله کتابخانه‌ها که با ارائه کتاب‌های مناسب، دختران و زنان جامعه را بیش از پیش به این امر آگاه می‌سازند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری تصریح کرد: کتابداران که مشاوران امین جامعه هستند، می‌توانند در این میان گامی بسیار مؤثر بردارند که در پیشبرد اهداف نهضت مطالعه مفید بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: نقش کتاب و کتابخوانی و تاثیر آن در شناخت دختران نسبت به جایگاه خود در جامعه و اهمیت حجاب انکار ناپذیر است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری همچنین عنوان کرد: برگزاری این چنین همایش‌هایی که به مسائل اجتماعی روز مربوط است، در برنامه‌های این شهرستان قرار دارد.
:
:
:
آخرین اخبار