تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۲۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسب هفته پژوهش صورت می‌گیرد
برگزاری «کارگاه کاربرد علم در زندگی» در کتابخانه مرکزی خوزستان
رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان از برگزاری کارگاه «کاربرد علم در زندگی» به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

منصور کوهی رستمی امروز اظهار کرد: شناخت علمی در زندگی ما مؤثر بوده است به طوری که توانسته‌ایم ابزار و وسایل و روش‌های جدیدی را برای زندگی بیابیم.

وی با اشاره به اینکه علم به انسان شناخت و توانایی بخشیده است تصریح کرد: با پیشرفت روز افزون علم و همگانی شدن روش تحقیق می‌توان امیدوار بود که روزی بسیاری از ناشناخته‌های دیگر برای انسان شناخته شود و توانایی انسان برای کنترل بیماری‌ها و عوامل نامساعد طبیعی افزایش یابد.

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان افزود: در این راستا و به منظور آشنایی اعضا و عموم مردم با مفاهیم علمی و کاربرد علم در زندگی روزمره، کتابخانه مرکزی استان خوزستان به مناسبت هفته پژوهش اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان «کاربرد علم در زندگی» کرده است.

وی ادامه داد: از اهداف و عوامل برگزاری این کارگاه توضیح کاربردی در خصوص نقش پژوهش در تولید علم، تاثیر عملکرد بررسی علمی بر زندگی، معرفی برخی از نتایج پژوهشی برخی از مخترعین، نقش ایجاد تجمعی از مبتکران و مخترعان در تحکیم پژوهش، نتیجه تلاش گروهی در تولید علم، معرفی بزرگترین سازمان مردم نهاد علمی خاورمیانه و دستاوردهای علمی این سازمان ngo، نقش تولید علم گروهی در بهبود روند اقتصاد مبتکران است.

کوهی رستمی گفت: این کارگاه روز دوشنبه 25 آذر ماه توسط آقای فرزین نجفی‌پور پژوهشگر برتر کشور، ارائه دهنده بیش از 60 مقاله ملی و بین‌المللی و مخترع 61 اختراع انفرادی در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: از علاقه‌مندان دعوت می‌شود که در این کارگاه که به صورت رایگان برگزار می‌شود شرکت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار