تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۵۲۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در قالب همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش
زنگ هنر در مدارس آبادان به صدا در ‌آمد
مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 شهرستان آبادان با حضور در مدرسه دخترانه عاطفه زنگ هنر را در این مدرسه به صدا در آوردند.

 مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 آبادان صبح امروز در مراسم نواختن زنگ هنر در مدرسه دخترانه عاطفه این شهرستان اظهار کرد: این برنامه در راستای همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش انجام شده و در آن مربیان کانون با حضور در مدارس ضمن معرفی کانون و فعالیت‌های آن برای بچه‌های ایستگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی برگزار می‌کنند.

نسترن آلبوعلی با بیان اینکه آخرین فعالیت انجام شده مربیان این مرکز در مدرسه دخترانه عاطفه این شهرستان صورت گرفته افزود: در این فعالیت با همکاری مسئولان و معلمان هنردوست این مدرسه کارگاه‌های خط و نقاشی برای بچه‌ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزش خط تحریری نیز با عنوان «شعر آخرین گل محمدی از کتاب پشت سر پاییز» و کارگاه نقاشی با آموزش طاووسی در جنگل در این فعالیت انجام شده است.

* برگزاری 40 فعالیت فرهنگی و هنری توسط کانون پرورش فکری

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز در حوزه‌ آبادان در ارتباط با این فعالیت از آمادگی مراکز این حوزه در شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار، منیوحی و شادگان در راستای تعامل هرچه بیشتر با مدارس آموزش و پرورش خبر داد و عنوان کرد: کانون و آموزش و پرورش در راستای فعالیت‌های مشترک از گذشته و تا حال تعاملی خوبی داشتند و مراکز این حوزه آمادگی کامل به‌منظور گسترش این فعالیت‌ها را دارند.

مازیار محمدزاده آموزش مطالب و آموزه‌های مفید و انتقال آن‌ها به کودکان و نوجوانان به شیوه‌های غیر مستقیم در قالب بیش از 40 فعالیت فرهنگی و هنری توسط مربیان کارآزموده را از نقاط قوت کانون معرفی کرد و متذکر شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل حضور دارد و برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی برگزار می‌کند. 
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار