تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۲۹۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظهر امروز صورت می‌گیرد
برگزاری همایش گفتمان دینی با موضوع بصیرت‌ عاشورایی در رامهرمز
همایش گفتمان دینی با موضوع بصیرت عاشورایی در رامهرمز با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز و با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش رامهرمز برگزار ‌شد.

 محمدجواد حسین‌وند پیش از ظهر امروز در همایش گفتمان دینی با موضوع بصیرت عاشورایی اظهار کرد: عاشورا به ما آموخته است که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از چیزهای دیگر برای انسان لازم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ادامه داد: پیام عاشورا، درس بصیرت در دین، درس فقاهت به معنای فهم عمیق از دین و درس ولایت‌مداری است و این مسئله باعث شده است که تمام یاران امام حسین (ع) تا مرز شهادت، گوش به فرمان رهبر خود باشند و ولایتمدار باقی بمانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز همچنین عنوان کرد: یاران واقعی امام قرائت جدیدی از مبانی دینی خود نداشتند و هر کدام بر اساس سلیقه‌های سیاسی و شخصی و منافع گروهی و جناحی عمل نکردند بلکه همه گوش به فرمان امام حسین (ع) بودند.

وی گفت: ما هم باید درس معرفت و امام‌ شناسی و بصیرت ‌شناسی را یاد بگیریم و به دیگران هم بیاموزیم تا خدای نکرده راه را کج نرفته و فریب نخوریم.

حسین‌وند در ادامه با اشاره به برگزاری این همایش در شهرستان بیان کرد: این گفتمان با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش رامهرمز در دبیرستان شاهد مطهره این شهرستان برگزار شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار