تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سال90 ؛
افزايش20 درصدی ايجاد اشتغال در مسجدسلیمان
فرماندار مسجدسليمان از افزايش20 درصدي ايجاد اشتغال در سال جاري در مقايسه با سال گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، محمد خانچي در جلسه شوراي اداري اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در ادارات مختلف اين شهرستان قرار است در سال جاري پنج هزار و 200 فرصت شغلي در مسجدسليمان ايجاد شود.
وي افزود: با توجه به فراهم آوردن بستر اشتغال براي چهار هزار و 170 نفر در سال گذشته، امسال نيز انتظار داريم اين ميزان به پنج هزار و 200 فرصت شغلي در شهرستان افزايش يابد كه ناگفته پيداست اين مهم تلاش همه مسئولان استاني وشهرستاني را مي‌طلبد.
رئيس شوراي اداري شهرستان مسجدسليمان خاطر نشان كرد: امروز وظيفه همه مسئولان ومردم در اين است كه مطيع امر ولايت فقيه باشند.
وي اضافه كرد: در شرايط حساس كنوني و با توجه به آنكه امروز دشمنان نظام و اسلام از هيچ تلاش وكوششي براي تحقق خواسته‌هاي شوم و جاه طلبانه خود دريغ نمي‌كنند به نظر مي‌رسد هوشياري و بصيرت و نيز بيداري مردم امري ضروري است و اين مهم بايد در همه طيف‌هاي مختلف مردم و مسئولان به صورت يك وظيفه شرعي و ديني مدنظر قرار گيرد.
خانچي تاكيد كرد: اين پروژه به دليل آنكه حوزه آبگيري آن در شهرستان مسجدسليمان است انتظار مي رود كه مسئولان ذ‌ي‌ربط با توجه به بكربودن منطقه با برنامه‌ريزي بستر مناسب را براي فرصت‌هاي گردشگري، دامپروري و شيلات و نيز ايجاد فضاه‌هاي ورزشي آبي فراهم آورند كه اين موضوع نه تنها به عناصر پيشرفت شهري و فرصت‌هاي اقتصادي و زيباشناسي اين شهرستان كمك مي كند بلكه موجب اشتغال پايدار در منطقه نيز خواهد شد.
فرماندار مسجدسليمان خاطرنشان كرد: وظيفه همه ما ايجاب مي‌كند كه بيش از پيش درجهت تحقق اهدافمان تلاش وكوشش كنيم كه طرح هاي عام المنفعه‌اي كه در اين شهرستان افتتاح شده و يا درحال كلنگزني و يا بهره‌برداري است مانند افتتاح دكل فرستنده تلويزيوني و راديويي، طرح جامع آبرساني، مجتمع پتروشيمي زيلايي، كارخانه آلمينيوم و راه آهن اين شهرستان همه از اقداماتي هستند كه همسو با اين ديدگاه جهادي هستند.
:
:
:
آخرین اخبار