تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۳۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اجرای پروژه جاده 6 بانده آبادان، خرمشهر به شلمچه
 عملیات اجرایی پروژه احداث جاده 6 بانده مسیر مواصلاتی شهرهای آبادان و خرمشهر و شلمچه آغاز گردید.

به گزارش خوزنیوز ، اسماعیل زمانی گفت: در نخستین مرحله از عملیات اجرایی این پروژه مسیر حدفاصل میدان فرهنگ تا میدان سازمان منطقه آزاد اروند از تاسیسات شهری و زیربنایی پاکسازی خواهد شد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برنامه ریزی و مطالعه ، اصلاح و ارتقا مسیر مواصلاتی آبادان ، خرمشهر به شلمچه در دستور کار این سازمان قرار دارد و در دو فاز اول اصلاح مسیر میدان هتل آبادان تا میدان فرهنگ در شهرستان آبادان و میدان مقاومت تا پل نو در شهرستان خرمشهر در حال انجام و به مرحله اجرا رسیده است.
وی گفت: سیصد و پنجاه میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای این دو طرح برآورد شده است و هم اکنون کار مطالعات و پاکسازی مسیر از تاسیسات شهری و تملک اراضی طرح در حال انجام است و به زودی عملیات اجراء پروژه ها نیز شروع خواهد شد .
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند اظهار داشت: در همین راستا جلسه ای با حضور مسئولین سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندار شهرستان آبادان، مسئولین پالایشگاه آبادان و پخش فرآورده های نفتی و همچنین مسئولین سازمان های خدمات دهنده شهری در خصوص تصمیم گیری و برنامه ریزی جابه جایی تاسیسات شهری واقع در مسیر برگزار گردید.
اسماعیل زمانی با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: کلیه تاسیسات موجود در مسیر این پروژه در یک کانال و کریدور قرار خواهند گرفت ، همچنین جاده مذکور به صورت شش بانده و در یک پوسته 35 متری اجرا و تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. وی اجرای موفق این پروژه را منوط به همکاری موثر مسئولین و تاثیرگذاران دانست.
گفتنی است این پروژه با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت پالایش نفت آبادان صورت می پذیرد.
همچنین پروژه تعریض جاده خرمشهر از فلکه مقاومت تا پل نو نیز در یک کریدور 32 متری به صورت 6 بانده و حداکثر تا یکماه آینده به اجراء خواهد رفت و در مدت 9 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
:
:
:
آخرین اخبار