تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهش در پژوهش و مطالعات ميراث فرهنگی خوزستان
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: غرفه میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان برتر استان شناخته شده است.

افشین حیدری اظهار کرد: غرفه این اداره کل در نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان مقام غرفه برتر را کسب کرده است و از دست استاندار هدایایی را نیز دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: در مسايل پژوهشی و مطالعاتی در سال جاری در میراث فرهنگی خوزستان جهش قابل ملاحظه‌ای را شاهد هستیم به نحوی که در غرفه هفته پژوهش این اداره کل توانست حداکثر امتیازات لازم را کسب کند.

این مقام مسؤول، با اشاره به این که بخش زیادی از فعالیت‌ها در حوزه میراث فرهنگی پژوهشی و مطالعاتی است، خاطرنشان کرد: در بخش پژوهشی باید بکوشیم تا بتوانیم گام‌های مهمی را برداریم زیرا با رونق گرفتن مسايل پژوهشی می‌توان در برنامه‌ریزی‌های اجرایی موفق بود و در این راه باید زیربنایی عمل کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: در غرفه هفته پژوهش اداره کل میراث فرهنگی خوزستان حضور صنعتگران صنایع دستی بسیار به چشم می‌خورد و به این دلیل استقبال عمومی از فعالیت و تولید زنده صنایع دستی در غرفه میراث فرهنگی خوزستان بسیار زیاد بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: اعتقاد داریم که پژوهش زیربنای توسعه است و در این زمینه تلاش کردیم تا آزمایشگاه پژوهش اداره کل میراث فرهنگی خوزستان را برپا کنیم و موفق شدیم تا این آزمایشگاه مهم را برای نخستین بار در میراث فرهنگی خوزستان راه‌اندازی کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
با درود فراوان.ای کاش نامی از صنعتگران و هنرمندان که در این نمایشگاه باعث برتر شدن غرفه میراث فرهنگی شدند برده میشد!!! متاسفانه همیشه حق هنرمندان پایمال میشود.
:
:
:
آخرین اخبار