تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۴۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان اعلام کرد
حضور پزشکان متخصص در بیمارستان آبادان
رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان، برنامه حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان را در طول هفته اعلام کرد.

آرمین خالق‌جو امروز اظهار کرد: پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف و در یک برنامه زمان‌بندی شده در طول هفته به بیماران در کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی دلیل اعلام برنامه حضور پزشکان را زمان‌بندی بهتر شهروندان برای حضور در بیمارستان شهید بهشتی آبادان عنوان کرد و افزود: در روز ابتدایی هفته پزشکان متخصص اطفال، مغز و اعصاب، پوست، چشم پزشک، زنان و زایمان در بیمارستان حضور داشته، ضمن اینکه یک کارشناس تغذیه نیز در این روز در کلینیک تخصصی بیمارستان حاضر است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان ضمن بیان برنامه حضور پزشکان در روز یکشنبه در این بیمارستان، اضافه کرد: در این روز پزشکان متخصص ارتوپد، جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، پوست، چشم، داخلی، توانبخشی و قلب و عروق به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه هر هفته شاهد حضور پزشکان رشته‌های جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، عفونی، پوست، چشم، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی در کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی آبادان هستیم.

خالق‌جو در ادامه اعلام این برنامه تصریح کرد: سه‌شنبه‌ها نیز پزشکان متخصص مغز و اعصاب، زنان و زایمان و قلب و عروق در بیمارستان حضور داشته و بیماران مرتبط را معاینه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در پنجمین روز هفته، پزشکانی در رشته‌های ارتوپد، روانپزشک، زنان و زایمان و ریه آسم و آلرژی حضور داشته، ضمن اینکه همانند روزهای شنبه، کارشناس تغذیه نیز در این روز در بیمارستان مستقر است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان در پایان گفت: در روزهای پنج‌شنبه، پزشکان متخصص جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، اطفال و جراح عمومی در کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار