تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۴۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز سخنرانی رئیس جمهور در مصلای اهواز تا دقایقی دیگر

رییس‌جمهور کشورمان که دقایقی پیش وارد استان خوزستان شده است، هم اکنون با حضور در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) شهر اهواز به سخنرانی در جمع مردم خواهد پرداخت.

 جمعیت بسیار زیادی از مردم هم اکنون در مصلای اهواز حضور دارند که با ورود رئیس جمهور به شادمانی و ابراز احساسات پرداختند.

سخنرانی رئیس جمهور در مصلای اهواز تا دقایقی دیگر آغاز می شود.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، عبدالحسن مقتدایی استاندار، نمایندگان خوزستان در مجلس و برخی دیگر مسئولان محلی همراه باتعدادی از وزرا، انصاری معاون پارلمانی، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی،‌ رحمانی فضلی وزیر کشور،‌ شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی،‌ صادق مشاور ارشد، ترکان مشاور ارشد رییس جمهور، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین فریدون دستیار ویژه، از همراهان رئیس جمهور در مصلای اهواز هستند.

 رییس‌جمهور در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه اهواز، هدف از سفر خود به این استان را دیدار با مردم و آگاهی از مشکلات و مطالبات مردم اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب و یادآوری سهم مردم خوزستان و دلاوری‌های مردم این خطه در دوران دفاع مقدس،‌ از خوزستان به عنوان سرزمین مقاومت و شهادت یاد کرد.

وی با بیان این‌که «در این سفر به دنبال آن است تا از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات مردم خوزستان و مشکلاتشان قرار بگیرد» عنوان کرد: در این سفر عمدتا به علت ضیق وقت با مردم اهواز، خرمشهر و خوزستان دیدار خواهم داشت همچنین مطابق برنامه‌های در نظر گرفته شده با فرهنگیان، خانواده‌های شهدا و علما و غیره به طور جداگانه دیدار خواهم کرد.

ا با وجود اعلام مسوولان نهاد ریاست جمهوری مبنی بر اینکه نخستین سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان استقبال رسمی نخواهد داشت، جمع زیادی از مردم خوزستان با در دست داشتن تصاویری از رییس دولت تدبیر وامید و پوشیدن لباس‌های محلی مردم این استان در مسیرهای منتهی به مصلی و همچنین فرودگاه اهواز تجمع کرده بودند تا بدین وسیله از رییس‌جمهور خود استقبال کنند

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار