تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری بقایی نه تکذیب و نه تایید شد!
به گزارش ایسنا،  معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد که در روز یک شنبه دوم مرداد ماه 4 وزیر وزارتخانه‌ای که اکنون با سرپرست اداره می‌شوند، از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی می شوند.

محمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه هیات دولت با اعلام این خبر، افزود: انشاء الله نامه‌ این 4 وزیر در دوم مرداد از سوی رئیس جمهور به مجلس ارائه می‌شود و سپس درمجلس نیز این امر روند خود را طی خواهد کرد. وی با بیان اینکه در مورد اسامی قطعی چیزی اعلام نمی‌کند، ادامه داد: ولی علی‌القاعده وقتی ادغام صورت گرفت، وزیرهایی که قرار است بمانند سرپرست شدند.

گفتنی است وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت نفت در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود.

دستیار ارشد رییس‌جمهور هم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اعلام کرد که دولت تلاش دارد هفت طرح بزرگ اقتصادی را انشاءالله تا پایان سال 91 به مرحله‌ی اجرا درآورد. ثمره هاشمی همچنین گفت: انشاءالله سفرهای دور چهارم استانی نیز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که رسانه‌های خارجی ادعا کرده‌اند که بقایی معاون اجرایی رییس‌جمهور دستگیر شده است، شما این را تایید می‌کنید یا نه؟ گفت: چرا شما به خبرگزاری‌های خارجی استناد می‌کنید؟
مطالب مرتبط
:
:
:
آخرین اخبار