تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۴۹۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بازدید با حضور مسئولان صورت گرفت
انتقاد وزیر بهداشت از بهره‌برداری زود هنگام بیمارستان رامهرمز
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری زود هنگام از بیمارستان مادر در رامهرمز را مهمترین دلیل مشکلات آن دانست.

محسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان امام و مادر رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با بهره‌برداری زود هنگام از بیمارستان مادر در رامهرمز و اینکه اعتباری برای آن پیش بینی‌نشده است روند کار این مرکز با موانعی روبه‌رو شده است. 

وی با بیان اینکه این بیمارستان، فاقد پرسنل استخدامی جدید و امکانات آزمایشگاهی و تصویربرداری است، اظهار امیدواری کرد تا برای رفع این مشکلات تصمیمات جدی اتخاذ شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: این بیمارستان باید مورد بازسازی قرار گیرد تا بخشی از مشکلات درمانی مردم مطلوب‌تر مرتفع شود.

وی افزود: توجه به توسعه مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی و استخدام نیروهای جوان از موارد مورد توجه ما در این بخش است که در سال آینده آن را عملی خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین پیشنهاد کرد تا بیمارستان مادر رامهرمز در صورت امکان تحویل بخش خصوصی شود تا بتوان بین دو بیمارستان امکان رقابت ایجاد کرد و نفع آن به مردم برسد.

  در این بازدید اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شمس‌اله بهمئی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس، فرماندار و مسئولان شهرستان وی را همراهی می‌کردند.


مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
1
آیا افتتاح بیمارستان مادر در رامهرمز بعد از 20 سال بهربرداری زود هنگام است ؟
:
:
:
آخرین اخبار