تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۵۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باز باران با آبگرفتگی
آبفای اهواز به تعهدات خود عمل نمی کند
شهروندان اهوازی پس از هر بار بارش باران زمستانی کماکان با مشکل آبگرفتگی مواجه هستند.

سخنگوی شورای شهر اهواز در خصوص مشکل آبگرفتگی در شهر اهواز عنوان کرد: بروز پدیده آبگرفتگی تنها به دلیل عدم لایروبی تاسیسات شبکه فاضلاب به وجود می آید.

مریم ابریشم کار اظهار کرد: متاسفانه مسئولان سازمان آب و فاضلاب اهواز عدم بودجه را دلیل موجهی برای تغییر این تاسیات عنوان می کنند درحالی که شورا معتقد است که در صورتی که امکان تغییر تاسیسات وجود ندارد باید آنها را تعمیر کرد.

وی با اشاره بر اینکه پدیده آبگرفتگی در ایام تابستان نیز به وقوع می پیوندد، تصریح کرد: سازمان شهرداری تا جایی که در توان دارد آب های سطحی را جمع آوری می کند اما به طور حتم نمی تواند همه مناطق شهر را از آب های سطحی پاک کند.

سخنگوی شورای شهر اهواز افزود: من از ریاست شورای شهر اهواز خواهشمندم تا مسئولان سازمان آب و فاضلاب را برای ارائه پاسخ به صحن علنی شورا دعوت، تا جواب قانع کننده ای را به شهروندان اهوازی ارائه دهند.

ابریشم کار با اشاره به قراردادی که شهرداری با سازمان آب و فاضلاب منعقد کرده است، گفت: در مهر ماه سال جاری قراردادی با اعتبار 500 میلیون تومان بین شهرداری و آبفا منعقد و سازمان آب و فاضلاب اهواز موظف شد که پیش از شروع فصل بارندگی مشکل فاضلاب شهر را حل کند اما متاسفانه ما شاهد هیچ گونه فعالیتی در این خصوص نبوده ایم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار