تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۵۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه‌ای رسمی
مسئول کمیته مبارزه با پولشویی شرکت نفت و گاز مارون انتخاب شد
محسن سعیدی‌نیا، مدیر امور مالی و ذیحساب شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به عنوان مسئول کمیته مبارزه با پولشویی این شرکت انتخاب و به دبیرشورای عالی مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی شد.

این حکم در اجرای ماده 10 دستورالعمل مبارزه با پولشویی به‌وسیله شرکت‌های تجاری و موسسات غیر تجاری توسط مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون صادر شد.

ظهر امروز جلسه‌ای نیز در همین راستا و با هدف فرهنگ سازی مبارزه با پول شویی، ارائه آموزش‌های لازم به‌منظور مقابله با آن و افزایش دانش عمومی کارکنان در مورد تعاریف و راه‌های شناسایی تهدیدات مالی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار و 6 تن از روسای ستادی شامل رئیس دفتر مدیر عامل، رئیس امور حقوقی و قراردادها، رئیس روابط عمومی، رئیس حراست ، رئیس سیستم‌ها و بهره وری و رئیس برنامه ریزی نیز به عنوان اعضای کمیته مبارزه با پولشویی منصوب شدند.

در این جلسه مسئول کمیته مبارزه با پولشویی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، اثرات منفی پولشویی را تخریب بازارهای مالی، فرار سرمایه به صورت غیر قانونی از کشور، کاهش تقاضای پول و کاهش در نرخ سالانه تولید ناخالص ملی، ورشکستگی بخش خصوصی، کاهش بهره وری در بخش اقتصاد، افزایش ریسک خصوصی سازی، بی‌ثباتی در روند نرخ ارز و توزیع نابرابر درآمد را تشریح و بر شناسایی و مبارزه با آن تاکید کرد.

محسن سعیدی‌نیا، کارنامه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون را در حوزه سلامت مالی درخشان توصیف کرد و این موضوع را نتیجه تعهد و التزام کارکنان این شرکت دانست.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از  شرکت‌های بهره‌بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب است و راهبری تولید نفت و گاز را از میادین مارون، کوپال و شادگان برعهده دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار