تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۶۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس:
75 میلیون ایرانی به اندازه یک میلیارد چینی گاز مصرف می‌کنند
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیتی کمتر از 75 میلیون نفر وجود دارد ولی این جمعیت به اندازه جمعیت مردم چین یعنی یک میلیارد نفر مصرف گاز دارند.
عباس پاپی‌زاده امروز اظهار کرد: در ایران جمعیتی کمتر از 75 میلیون نفر وجود دارد ولی این جمعیت به اندازه جمعیت مردم چین یعنی یک میلیارد نفر مصرف گاز دارند.

وی افزود: این زنگ خطری برای کشور است که مصرف سوخت اصلا بر اساس شاخص‌های استاندارد انجام نمی‌شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از تکنولوژی روز در بخش ساختمان‌سازی استفاده کنیم تا هم ساخت منزل مسکونی ارزان باشد و هم تاحد زیادی از مصرف سوخت در جامعه صرفه‌جویی شود.

وی با بیان اینکه بهره‌وری در کشور بسیار پایین است، خاطرنشان کرد: باید با ارتقای سطح بهره‌وری در جامعه تلاش کنیم تا مشکلات پیرامون تولید را در کشور برطرف کنیم.

پاپی‌زاده افزود: در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام شده است ولی تاثیرات بسیار ناچیزی در این بخش شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با منابع موجود در کشور و خوزستان می‌توان جمعیتی بالغ بر دو برابر جمعیت موجود در استان و کشور را مدیریت کرد ولی بهره‌وری کم و استفاده بیش از سطح استاندارد باعث شده است تا مشکلات روز به روز افزایش یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه بخش‌ها قدری بیش از سرانه استاندارد مصرف می‌کنیم و در این بین باید کوشید تا به سطح استاندارد نزدیک شویم.

پاپی‌زاده تاکید کرد: اصلاح سرانه‌ها در جامعه مصرفی نیازی ضروری است و باید کوشید تا این شاخص‌ها با فرهنگ‌سازی صحیح اصلاح شود.

وی در پایان عنوان کرد: در این زمینه قدری از ایده‌آل عقب افتاده‌ایم ولی باید این عقب ماندگی اصلاح شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
1
وقتی یه زن وشوهرهردومعلم که پدرومادرمن باشن بعداز30سال کارکردن بخاطرمشکل مالی نمیتونن پنجره های خونه شونودوجداره کنن وهنوزپنجره های 30سال پیش داره خونه شون چطورمیشه ازاتلاف انرژی جلوگیری کرد اقای پاپی زاده.
:
:
:
آخرین اخبار