تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۶۲۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند:
بیشترین امکانات را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کرده‌ایم
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بیشترین امکانات را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) فراهم کرده‌ایم.

عبدالله کعبی امروز با بیان اینکه بیشترین امکانات را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کرده‌ایم اظهار کرد: زمین را برای تعریف سرمایه گذاری این افراد آماده و مهیا کرده‌ایم و درصددیم بیشترین امنیت را برای کار به سرمایه گذاران ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: نسبت به صدور پروانه‌ها و تاسیس شهرک‌های صنعتی را با حداقل کار و تشریفات برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در نظر گرفته‌ایم.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که با انگیزه بالا وارد منطقه شوند و به سرمایه گذاری بپردازند.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه تخفیفات ویژه‌ای چون عدم اخذ مالیات، عوارض و سایر خدمات را برای آنها باید قائل شویم تا هر چه بیشتر مناطق آبادان و خرمشهر را بتوان به سوی شکوفایی و پیشرفت سوق داد.

کعبی در خصوص اشتغالزایی توسط این منطقه آزاد ادامه داد: یکی از مباحث جدی ما ایجاد اشتغال از طریق ایجاد واحدهای پتروشیمی و صنعتی‌ است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این فرصت را با جذب سرمایه گذاری و اجرای پروژه‌ها و همچنین ایجاد زمینه‌های لازم برای امنیت خاطر ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منطقه فراهم کنیم.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ابراز داشت: علاوه بر این خواسته‌های به حق مردم را همواره تا جایی که امکان دارد، تامین می‌کنیم.

وی با اشاره به اهم هدف تاسیس و ماهیت وجودی منطقه آزاد اروند ادامه داد: منطقه آزاد با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی قصد دارد از این طریق بخشی از عقب ماندگی‌ها را جبران کند وارد عمل شده است که مطمئنا این مهم بدون برخورداری از نقشه راه محقق نمی‌شود.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در پایان بیان کرد: مهمترین برنامه ما برای ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذاری خصوصی، ایجاد پالایشگاه کوچک، واحدهای پتروشیمی، کارخانجات، واحدهای سرمایه گذاری و گردشگری ا‌ست که این زمینه‌ها می‌توانند فرصت‌های شغلی بی‌نظیری را در این مناطق ایجاد کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار