تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۶۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پایان سال
بهره‌برداری از12پروژه عمرانی در منطقه آزاداروند
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 12 پروژه عمرانی با اعتباری بيش از 313 میلیارد ریال تا پایان سال جاری در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری می‌رسند.

علی الیاسی اظهاركرد: هشت پروژه از این پروژه‌ها از جمله راه‌اندازی دستگاه پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب در محدوده منطقه آزاد اروند با اعتبار بيش از 15 میلیارد ریال و روشنایی دیوار پیرامونی سایت صنعتی خرمشهر و احداث دیوار و جاده پیرامونی با اعتبار 60 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شوند.

وی با اشاره به احداث جاده آلبونائی به طول هفت کیلومتر از اروند صغیر تا پل شهید جهان‌آرا با اعتبار 18 میلیارد ریال، افزود: احداث مجموعه 100 چشمه‌ای سرویس‌های بهداشتی یادمان و بارانداز شلمچه و شبکه فاضلاب در محدوده بریم نیز در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند بهره‌برداری از چهار پروژه دیگر تا پایان سال جاری را یادآورشد و بيان‌كرد: بوستان 17 هکتاری بهار اروند با تمام امکانات تفریحی از جمله 15 باغ متنوع، رستوران، آب‌نما و انواع زمین‌های ورزشی برای سنین مختلف با اعتبار بيش از 120 میلیارد ریال طراحی شده است.

وی گفت: احداث بوستان خطی خلیج‌فارس نیز به طول چهار کیلومتر از میدان فرودگاه تا میدان نیروی دریایی با اعتبار 37 میلیارد و 903 میلیون ریال در حال انجام است.

الیاسی با اشاره به احداث ساختمان آب‌گیر دو منظوره و خطوط انتقال آب به جزیره مینو با اعتبار 30 میلیارد ریال، گفت: پروژه احداث اسکله آب‌گیر و خطوط لوله آبرسانی و زهکش مسیر 10 کیلومتری شلمچه نیز با اعتبار 30 میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
:
:
:
آخرین اخبار