تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۶۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس‌:
7 اسفند؛به آب‌اندازی سکوی 18 پارس جنوبی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اظهار امیدواری کرد هفتم اسفندماه سال جاری شاهد تکمیل سکوی 18 پارس جنوبی در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر و به آب‌اندازی این سکو باشیم.

علی اکبر شعبان‌پور در بازدید از یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر که با حضور مسئولان شرکت نفت و تاسیسات دریایی ایران صورت گرفت اظهار کرد: امروز به همراه مسئولان شرکت پتروپارس و مدیران تاسیسات دریایی ایران و به‌منظور انجام بازدید از سکوهای فازهای 12 و 18 پارس جنوبی در خرمشهر حضور یافتم.

وی اضافه کرد: در این بازدید از روند اجرا و مراحل ساخت سکوهای این فازها اطلاعاتی کسب کردیم که بسیار مثمرثمر بوده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: در این بازدید همچنین نسبت به بازدیدی که 14 آذرماه امسال از سکوهای فاز 12 و 18 صورت گرفت پیشرفت کار بسیار خوب ارزیابی شده و بسیاری از مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت رفع شده است.

وی ادامه داد: این امیدواری وجود دارد که بتوانیم بر‌اساس زمان‌بندی انجام شده کارهای مربوط به سکوهای را انجام دهیم و در ارتباط با سکوی فاز 18 پارس جنوبی روند تکمیلی را هر چه سریع‌تر پیگیری کنیم.

شعبان‌پور ابراز داشت: امیدواریم تا هفتم اسفندماه سال جاری و پیش از پایان سال 92 بتوانیم شاهد تکمیل سکوی 18 پارس جنوبی و حرکت آن به سوی دریا باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار