تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۷۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس:
وزارت نیرو باید پاسخگوی مشکلات پیش آمده در کارون 3 باشد
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو در منطقه ایذه مبادرت به احداث سد کرده و بر این اساس برای مردم در این منطقه مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

حجت‌الله درویش امروز اظهار کرد: مردم در شهرستان ایذه با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند، در این بخش روزانه شاهد تلفات هستیم و به این دلیل نمی‌توان تنها نظاره‌گر این مشکلات بود و وزارت نیرو نیز از صبر مردم در این زمینه قدری سوءاستفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید به مردم پاسخ بدهند که چرا این مشکلات پیش می‌آید، گفت: بارها و بارها در مجلس شورای اسلامی به مسئولان و متولیان در وزارت نیرو تذکر داده‌ایم، ولی این تذکرات هیچ ترتیب اثری در مشکلات به‌وجود آمده در منطقه ایذه نداشته است و مردم در این زمینه هنوز با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

درویش با اشاره به اینکه در سال‌جاری افراد زیادی در کارون 3 جان خود را از دست داده‌اند، افزود: مسئولان وزارت نیرو این از دست دادن جان را اتفاقی عادی می‌دانند، ولی احداث سد و محاصره روستاها و کشته شدن مردم به دلیل جابه‌جایی به صورت غیراستاندارد اصلا عادی نیست و مسئولان در این زمینه نمی‌توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

وی گفت: به وزیر نیرو تذکر داده‌ایم و با وی نیز جلساتی برگزار کرده‌ایم، ولی این مجموعه اصلا اهل تعامل نیست و تنها با مردم مستبدانه برخورد می‌کند و ظلم‌های زیادی به مردم این منطقه روا داشته است و به این دلیل از روش‌های دیگر و قانونی با وی برخورد خواهیم کرد.

درویش خاطرنشان کرد: پل‌های ارتباطی بین مناطق زیر آب رفته و سایر مناطق احداث نشده است و در این زمینه نمی‌توان مردم را به بی‌احتیاطی و کم‌دقتی محکوم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار